13/01/2025
Athens, GR 9 C

Akeydor – όπως λέμε «απομακρυσμένα» και με ασφάλεια

O κ. Μ. Χατζηλίας

To ΒΙ συνομίλησε με τον Μιχάλη Χατζηλία, Director της Akeydor Digital, ο οποίος μας αναλύει τις δραστηριότητες της εταιρείας, τα οφέλη που έχουν οι πελάτες της, αλλά και ποια είναι τα μυστικά της επιτυχίας της.

  Συνέντευξη στον Στάθη Ασπιώτη

Ποια είναι η Akeydor και σε ποιους τομείς δραστηριοποιείται;

Η Akeydor Limited ιδρύθηκε στο Λονδίνο το 2007 και σκοπός της είναι να εξοπλίζει εμπορικούς και ακαδημαϊκούς οργανισμούς σε όλο τον κόσμο με εξειδικευμένο λογισμικό και τεχνολογίες αιχμής, που βοηθούν οργανισμούς να εξοικονομούν κόστη και ενέργεια αλλά και να απλοποιούν τις καθημερινές τους  λειτουργίες. Το πετύχαμε με επιμονή αλλά και με τη βοήθεια των αξιόπιστων συνεργατών μας σε πολλές χώρες του κόσμου.

Η Akeydor εξελίχθηκε και ίδρυσε την Akeydor Digital στην Αθήνα το 2020 με γνώμονα την παροχή λογισμικού σε commercial και academic επιχειρήσεις στην περιοχή EMEA (Europe, Middle East επί το

πλείστον) προκειμένου να βοηθάει στις καθημερινές λειτουργίες, να απλοποιεί την εκπαίδευση εξ αποστάσεως και να υποστηρίζει asset (mobile συσκευές, υπολογιστές, servers, μηχανήματα,

scanners) απομακρυσμένα και με απόλυτη ασφάλεια.

Μέσα σε λίγα χρόνια μετά την ίδρυσή της, με επιμονή και εργασία, η Akeydor  εξελίχθηκε, συνεργάστηκε και υποστήριξε βιομηχανίες, κυβερνήσεις, οργανισμούς εμπορικούς και εκπαιδευτικούς, ακόμη και στα πιο απομακρυσμένα μέρη του κόσμου.

Περισσότερα για την ιστορία της εταιρείας μπορείτε να διαβάσετε εδώ: https://akeydor.com/about-us/the-story/

Τα pillar στα οποία λειτουργεί και εστιάζει η Akeydor Digital σήμερα είναι τα εξής πέντε:

  1. H απομακρυσμένη υποστήριξη όλων των assets κάθε οργανισμού με το ίδιο License, με απόλυτη ασφάλεια και με απόλυτη Cross Platform ικανότητα.
  • Η απομακρυσμένη διδασκαλία, εκμάθηση, εκπαίδευση μαθητών, και corporate attendees οργανισμών (είτε ακαδημαϊκών, είτε επιχειρήσεων) μέσω λογισμικού που συνδέεται είτε στο cloud, είτε στο δίκτυο του οργανισμού, είτε και στα δύο. Η εταιρεία αντιπροσωπεύει όλα τα δημοφιλή Classroom & Distant Teaching software στον κόσμο.
  • To IT Asset Management μέσω λογισμικού, το οποίο χρησιμοποιείται για να απλοποιεί πολύπλοκες διαδικασίες corporate οργανισμών: Software distribution, License Management, Asset Inventory, Remote Access, Network monitoring
  • To Secure Password Authentication μέσω της νέας συνεργασίας της με τη σουηδική εταιρεία ασφαλείας Pointsharp. Με τη συνεργασία αυτή, η Akeydor Digital γίνεται αντιπρόσωπος της Pointsharp για όλη την περιοχή ΕΜΕΑ.
  • Ο τομέας του έξυπνου photogrammetry για ανάλυση 3D εικόνων για τον τομέα των drones (photogrammetric processing of digital images and 3D spatial data to be used in GIS applications), συνεργασία με την Agisoft την οποία η εταιρεία αντιπροσωπεύει ομοίως στην περιοχή ΕΜΕΑ.

Τα μέτρα για τον περιορισμό της πανδημίας έδωσαν ώθηση στις εξ αποστάσεως εφαρμογές. Αυτό ισχύει στην περίπτωση της Akeydor;

Όπως αναφέραμε, η Akeydor ιδρύθηκε το 2007, συνεπώς προϋπήρχε του Κορωναϊού. Η έννοια της απομακρυσμένης εκπαίδευσης, εκμάθησης μέσω τεχνολογίας λογισμικού και διδασκαλίας από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου ήταν μεν γνωστή στον δυτικό κόσμο, όμως όχι τόσο διαδεδομένη. Το Remote Access και Remote IT support ομοίως, ήταν αρκετά γνωστό και διαδεδομένο. Την περίοδο του Κορωναϊού, η Akeydor υποστήριξε πολλές επιχειρήσεις και συνέβαλε στην επιχειρησιακή τους συνέχεια, ώστε οι ίδιες πλέον να είναι σε θέση να παρέχουν πρόσβαση, υποστήριξη και εκπαίδευση στους δικούς τους πελάτες ανά τον κόσμο.

Office view από τα γραφεία της Akeydor στο Λονδίνο

Εξηγήστε μας τις δυνατότητες “embedded” του λογισμικού σας και τι μπορεί να προσφέρει;

Η δυναμική της Akeydor έγκειται στη δυνατότητά της να εστιάζει σε εξειδικευμένο λογισμικό που απλοποιεί καθημερινές, πολύ σημαντικές λειτουργίες ενός μεγάλου οργανισμού.

Για παράδειγμα, το Wisemo Remote IT Support αποτελεί ένα από τα εξαιρετικά ασφαλή, σπάνια και αξιόπιστα Remote Access λογισμικά στον κόσμο με δυνατότητα ασφαλούς πρόσβασης σε πλήθος τύπων συσκευών και λειτουργικών, όπως smartphone, Windows Mobile, Windows CE, scanner, handheld devices, pc, server και κάμερες. Σε όλες αυτές τις συσκευές, η  ασφάλεια, όπως άλλωστε και η συμμόρφωση με τα πλέον δημοφιλή πρωτόκολλα, είναι απόλυτη προτεραιότητα ανάμεσα στις απαιτήσεις μεγάλων οργανισμών, όπως είναι οι τράπεζες, οι ναυτιλιακές εταιρείες και οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών.

Ένας κατασκευαστής λογισμικού, για παράδειγμα ένας vendor λογισμικού CRM, δύναται να εντάξει το Wisemo Remote IT Support στο δικό του προϊόν, ως «embedded» προσφέροντας στους πελάτες του B2B, τη δική του λύση. Με τον τρόπο αυτό, η λύση θα είναι εφοδιασμένη με δυνατότητα ασφαλούς και σταθερής πρόσβασης σε συσκευές και asset των πελατών για την απομακρυσμένη υποστήριξή τους. Πολλοί vendors επιλέγουν να εμπλουτίσουν τη δική τους λύση με το Wisemo προκειμένου να προσφέρουν περισσότερες δυνατότητες και ικανοποίηση στους επαγγελματίες και επιχειρηματικούς πελάτες τους.

Οι λύσεις της Akeydor μπορούν και απλοποιούν σύνθετες λειτουργίες, όπως το άνοιγμα των καναλιών στον Παναμά, χειρισμό συσκευών στο διάστημα, την αυτοματοποίηση μεταφοράς αρχείων σε συγκεκριμένο χρόνο – όπως είναι η ανάλυση 3D φωτογραφιών από ύψος (μέσω drone) και η παραγωγή Spatial Sata που επιτυγχάνονται με το Agisoft.

Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας της Akeydor;

Η επιτυχία της Akeydor βασίζεται στα εύστοχα και σε βάθος μελετημένα προϊόντα και υπηρεσίες που διαθέτει. Όμως αυτά από μόνα τους δεν αρκούν. Σημαντικός παράγοντας στην επιτυχία της εταιρείας είναι οι άνθρωποι που απαρτίζουν την ομάδα, η πίστη που έχουν στο προϊόν, η άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών ανεξάρτητα από το μέγεθος της εγκατάστασης. Επιπλέον, μεγάλο μερίδιο στην επιτυχία της εταιρείας έχουν οι συνεργάτες που επιλέγουμε, οι οποίοι συμμερίζονται και υποστηρίζουν πλήρως το όραμά μας.

Previous Article

QR Code Επιθέσεις μέσω Conditional Routing

Next Article

Τεύχος 74

You might be interested in …