Σε πνεύμα συνεργασίας, η ΟΛΘ και η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδος (ΟΜΥΛΕ) υπέγραψαν, την Τετάρτη, 23 Ιουλίου 2025, τη νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας (ΣΣΕ) τριετούς διάρκειας (2025–2027), επισφραγίζοντας έναν εποικοδομητικό κύκλο διαβουλεύσεων.
Ο Πρόεδρος της ΟΜΥΛΕ, κ. Απόστολος Ντάλλας, υπογράμμισε: «Η υπογραφή της νέας ΣΣΕ είναι αποτέλεσμα γόνιμης διαπραγμάτευσης, με στόχο τη διασφάλιση αμοιβαία επωφελών όρων. Η προώθηση ενός σύγχρονου εργασιακού περιβάλλοντος, το οποίο υποστηρίζει τη σταθερότητα και την ευημερία των εργαζομένων, παραμένει κοινή προτεραιότητα».
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΘ, Δρ. Ιωάννης Τσάρας, δήλωσε: «Η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας αποτελεί εργαλείο συνεργασίας και προόδου. Η επιτυχής ολοκλήρωση του διαλόγου επιβεβαιώνει έμπρακτα τη δέσμευσή μας να επενδύουμε στους ανθρώπους μας και να συνδιαμορφώνουμε ένα εργασιακό περιβάλλον που ενισχύει τον αναπτυξιακό ρόλο του Λιμένα Θεσσαλονίκης στη Βόρεια Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή».



