Ο Sam Altman, CEO της OpenAI, είναι ίσως ο μοναδικός CEO που θεωρεί αποτυχία αν μελλοντικά δεν απολυθεί εξαιτίας της Τεχνητής Νοημοσύνης, ενώ προβλέπει ότι σε λίγα χρόνια θα «τρέχει» την εταιρεία του το ΑΙ, ενώ εκείνος θα έχει αποσυρθεί στη φάρμα του.
Αν και, όπως παραδέχεται, «απομένει ακόμα δουλειά μέχρι να φτάσουμε εκεί», θεωρεί ότι η στιγμή πλησιάζει. Πιστεύει ότι σε λίγα μόνο χρόνια, η ΤΝ θα είναι αρκετά ικανή για να διευθύνει ένα ολόκληρο τμήμα της OpenAI, «καταστρέφοντας δουλειές, αλλά και δημιουργώντας νέες», όπως είπε χαρακτηριστικά.
Ο Altman έχει δηλώσει επανειλημμένα πως βλέπει την ΤΝ ως τη μεγαλύτερη τεχνολογική επανάσταση της εποχής μας, συγκρίσιμη με τη βιομηχανική επανάσταση.
Για εκείνον, η πρόοδος της ΤΝ δεν είναι απειλή, αλλά το τελικό στάδιο του οράματός του: μια εποχή όπου οι μηχανές θα σκέφτονται, θα αποφασίζουν και θα δημιουργούν.



