Η Uni Systems ολοκλήρωσε με επιτυχία την εφαρμογή συστήματος Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM) για τον Τειρεσία, με στόχο τη βελτιστοποίηση της σχέσης της με τους επιχειρηματικούς πελάτες των υπηρεσιών ΤΣΕΚ.
Το νέο σύστημα, που βασίζεται στην πλατφόρμα πωλήσεων Microsoft Dynamics 365 CRM, σχεδιάστηκε, αναπτύχθηκε και προσαρμόστηκε από την εξειδικευμένη ομάδα μηχανικών της Uni Systems. Υποστηρίζει τις δραστηριότητες του Εμπορικού Τμήματος του Τειρεσία προσφέροντας βελτιστοποιημένες διαδικασίες και προηγμένες δυνατότητες επεξεργασίας δεδομένων, με γνώμονα την Τεχνητή Νοημοσύνη.
Η νέα πλατφόρμα, επιτρέπει την παρακολούθηση και ανάλυση των πωλήσεων σε πραγματικό χρόνο, χρησιμοποιώντας μετρήσεις απόδοσης όπως KPI, εξειδικευμένους πίνακες εργαλείων και αναφορές. Επιπλέον, αναβαθμίστηκαν σημαντικά οι κρίσιμες λειτουργίες, δημιουργήθηκαν ευκαιρίες για νέα μοντέλα υπηρεσιών, βελτιώθηκαν οι διαδικασίες πωλήσεων και εξασφαλίστηκε η διαλειτουργικότητα με άλλα οργανωτικά συστήματα. Ταυτόχρονα, εφαρμόστηκαν οργανωτικά και τεχνικά μέτρα για την προστασία των προσωπικών δεδομένων που υποβάλλονται σε επεξεργασία μέσω του συστήματος από σχεδιασμό και εξ ορισμού, σε πλήρη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις του GDPR. Επίσης, ένα εξειδικευμένο χαρακτηριστικό CRM διασφαλίζει την τήρηση του άρθρου 11 του ν.3471/2006, επιτρέποντας την ομαλή ενσωμάτωση με τις μηνιαίες λίστες που διατηρούν οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών βάσει αυτής της νομοθεσίας.