05/12/2024
Athens, GR 13 C

Εταιρική καμπάνια EKE από την Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Στην πρώτη εταιρική καμπάνια της, με στόχο να υπογραμμίσει όλα όσα την έχουν ωθήσει να στηρίξει την εγχώρια αγορά μπίρας με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξη, προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία.

Με «πρωταγωνιστή» ένα ποτήρι μπίρας, η εταιρεία αντανακλά όλες τις αξίες που πρεσβεύει και υπηρετεί, επιδιώκοντας τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας και την επιστροφή της προς τους ανθρώπους της, τους καταναλωτές, τους πελάτες και τους συνεργάτες της.

Η διασφάλιση ενός ασφαλούς εργασιακού περιβάλλοντος, η ανάπτυξη, εξέλιξη και ευημερία των ανθρώπων της, η υλοποίηση βιώσιμων πρακτικών με συγκεκριμένους στόχους σε όλο το φάσμα λειτουργείας της, η διαρκής καινοτομία και η υιοθέτηση προηγμένων λύσεων προς όφελος των πελατών και των καταναλωτών της, η προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης, η διάδοση του μηνύματος υπέρ της διαφορετικότητας, ισότητας και συμπερίληψης και η εξωστρέφεια εντός και εκτός συνόρων, δημιουργούν την «ομπρέλα» της καμπάνιας με κεντρικό μήνυμα «Κάτι περισσότερο από μία Ζυθοποιία». 

Previous Article

1ο AI Act Event από την Priority και την IBM

Next Article

Τεύχος 133

You might be interested in …