Στην πρώτη εταιρική καμπάνια της, με στόχο να υπογραμμίσει όλα όσα την έχουν ωθήσει να στηρίξει την εγχώρια αγορά μπίρας με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξη, προχώρησε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία.
Με «πρωταγωνιστή» ένα ποτήρι μπίρας, η εταιρεία αντανακλά όλες τις αξίες που πρεσβεύει και υπηρετεί, επιδιώκοντας τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας και την επιστροφή της προς τους ανθρώπους της, τους καταναλωτές, τους πελάτες και τους συνεργάτες της.
Η διασφάλιση ενός ασφαλούς εργασιακού περιβάλλοντος, η ανάπτυξη, εξέλιξη και ευημερία των ανθρώπων της, η υλοποίηση βιώσιμων πρακτικών με συγκεκριμένους στόχους σε όλο το φάσμα λειτουργείας της, η διαρκής καινοτομία και η υιοθέτηση προηγμένων λύσεων προς όφελος των πελατών και των καταναλωτών της, η προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης, η διάδοση του μηνύματος υπέρ της διαφορετικότητας, ισότητας και συμπερίληψης και η εξωστρέφεια εντός και εκτός συνόρων, δημιουργούν την «ομπρέλα» της καμπάνιας με κεντρικό μήνυμα «Κάτι περισσότερο από μία Ζυθοποιία».