05/12/2024
Athens, GR 13 C

Επιλέγοντας εταιρεία παροχής Υπηρεσιών Φύλαξης

Η εποχή που οι εταιρείες παροχής Υπηρεσιών Φύλαξης είχαν μόνο προσωπικό και η εργασία τους ήταν οι απλές περιπολίες, οι σταθερές φυλάξεις και ο έλεγχος εισόδου και εξόδου προσωπικού και οχημάτων, είναι πια παρελθόν.

Η επιλογή της καταλληλότερης εταιρείας παροχής Υπηρεσιών Φύλαξης είναι μια δύσκολη υπόθεση, καθώς σε αυτή κομβικό ρόλο παίζουν παράγοντες που σχετίζονται τόσο με τις απαιτήσεις και με τις ανάγκες του υποψηφίου πελάτη και σε δεύτερο επίπεδο εκείνοι που καθορίζουν την αποτελεσματικότητα του υποψηφίου προς επιλογή παρόχου.

Ξεκινώντας την αναφορά μας από την εταιρεία – πελάτη που αναζητά Φύλαξη, με βεβαιότητα, ένα από τα σημαντικότερα κριτήρια για την επιλογή είναι το κύρος που έχει να επιδείξει η εταιρεία παροχής Φύλαξης. Στην προκειμένη περίπτωση το λεγόμενο “word of mouth” είναι ένας πολύ καλός οδηγός, καθώς με την πάροδο των ετών, η παρουσία και η εταιρική φήμη που έχει χτίσει μια εταιρεία παροχής σχετικών υπηρεσιών είναι το καλύτερο «διαπιστευτήριο» για την επιλογή της, πολλές φορές ανεξαρτήτως ακόμη και του σημαντικότατου παράγοντα «κόστος».

Η τεχνολογική ενημερότητα και επάρκεια του υποψηφίου παρόχου Υπηρεσιών Φύλαξης είναι επίσης ένα πολύ χρήσιμο κριτήριο για την επιλογή. Η ενσωμάτωση της τελευταίας λέξης των τεχνολογιών στα επιχειρησιακά πλάνα των παρόχων, όπως είναι οι προηγμένοι αισθητήρες, τα video analytics, τα drones και άλλες, είναι στοιχεία με βαρύτητα στην επιλογή από τη μεριά του ενδιαφερόμενου πελάτη.

Η σχέση με την εταιρεία παροχής Υπηρεσιών Φύλαξης πρέπει να προσεγγιστεί ως μακροχρόνια και όχι ως μια σύντομου χρονικού ορίζοντα. Ανάμεσα στον πελάτη και τον πάροχο θα πρέπει, εκ των πραγμάτων, να αναπτυχθούν σχέσεις εμπιστοσύνης λόγω της φύσης της συνεργασίας. Αυτό ισχύει σε κάθε είδους συνεργασία, πόσω μάλλον όταν αυτή σχετίζεται με την ασφάλεια και τη Φύλαξη.

Υπό αυτό το πρίσμα, ο παράγοντας «άνθρωπος» παίζει καθοριστικό ρόλο στη δόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης ανάμεσα στους συμβαλλόμενους. Μπορούμε να υποστηρίξουμε ότι είναι ίσως ο σημαντικότερος από όλους τους παράγοντες που μπορεί να ληφθούν υπόψη και συνάμα ο πιο δύσκολος να επιτευχθεί, καθώς, αργά η γρήγορα, η τυχόν απουσία φερεγγυότητας από ένα ή και τα δύο μέρη θα κάνει αισθητή την παρουσία της. Ως εκ τούτου, σκόπιμο είναι από τη μεριά του πελάτη να τίθεται το κριτήριο «ανθρώπινος παράγοντας», ενώ η υποψήφια προς επιλογή εταιρεία παροχής Υπηρεσιών Φύλαξης να θέλει να το ικανοποιεί όσο το δυνατόν καλύτερα.

Στις σελίδες του τεύχους που κρατάτε έχετε την ευκαιρία να γνωρίσετε μερικές από τις πλέον γνωστές εταιρείες παροχής Υπηρεσιών Φύλαξης, να ενημερωθείτε για τις τεχνολογίες που μπορούν να αξιοποιήσουν για τη Φύλαξή σας, αλλά και να λάβετε μια σαφή εικόνα για τη νοοτροπία τους – mindset – απέναντι στον πελάτη, ως άνθρωπο.

Previous Article

Oceanic Security

Next Article

IS Issue 8

You might be interested in …