Γιώργος Δημακίδης, General Manager
«Επιλέγοντας εταιρεία φύλαξης, πρωταρχικό κριτήριο θα πρέπει να αποτελεί η διαχρονικότητα και η συνέχεια στην επιχειρηματική δραστηριότητα. Η διάρκεια στον χρόνο που μια εταιρεία δίνει το παρών στην αγορά και δραστηριοποιείται με το ίδιο ΑΦΜ και την ίδια επωνυμία, προσδίδουν σταθερότητα, συνέπεια και κύρος.
Η εταιρεία οφείλει να προσαρμόζεται στις νέες ανάγκες φύλαξης με εξελιγμένα τεχνικά μέσα, τα οποία θα ακολουθούν τις τελευταίες τεχνολογίες και θα φέρουν τις ανάλογες πιστοποιήσεις, αναβαθμίσεις. Το επιχειρησιακό κέντρο, το λεγόμενο Κέντρο Λήψης Σημάτων θα πρέπει να είναι In house και να μπορεί να λαμβάνει ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο 24/7, με αδιάληπτη λειτουργία και εποπτεία, προκειμένου και το ανθρώπινο δυναμικό να αξιολογείται και να μπορεί να χρησιμοποιεί συνδυαστικά τα ηλεκτρονικά συστήματα με την παροχή υπηρεσιών φύλαξης.
Αντίστοιχα, τα μέσα επικοινωνίας που χρησιμοποιεί η εταιρεία, οι σχετικές αδειοδοτήσεις και ο τεχνικός εξοπλισμός, είναι υψίστης σημασίας. Εμείς αξιοποιούμε τους ασύρματους ΤΕTRA οι οποίοι έχουν πανελλαδική κάλυψη και χρησιμοποιούν το δίκτυο του ΟΤΕ, οπότε έχουμε λύσει το θέμα της επικοινωνίας αν για οποιονδήποτε λόγο δεν μπορεί να γίνει χρήση του κινητού.
Επιπρόσθετα, το πελατολόγιο και οι συνεργασίες που έχει χτίσει στον χρόνο η εταιρεία μας, αποτελούν ουσιαστικό κριτήριο στην επιλογή μιας εταιρείας φύλαξης. Επί παραδείγματι, μεγάλοι δημόσιοι οργανισμοί και πανεπιστημιακά ιδρύματα αποτελούν χώρους με μεγάλο εύρος έκτασης που μόνο μια αξιόπιστη εταιρεία του κλάδου θα μπορούσε επιτυχώς να αντεπεξέλθει στην πρόκληση και να προασπίσει την ασφάλεια του πελάτη της.
Την περίοδο αυτή όπου η έλλειψη προσωπικού στον κλάδο μας είναι τεράστια, η ανθρώπινη αλληλεπίδραση αποτελεί καίριο παράγοντα προκειμένου η εταιρεία να μπορέσει να εγγυηθεί την ασφάλεια του πελάτη της. Δυστυχώς, οι πραγματικές απαιτήσεις της αγοράς είναι μεγάλες σε αντίθεση με το διαθέσιμο ανθρώπινο δυναμικό. Αυτό δημιουργεί μια νέα συνθήκη όπου οι εταιρείες παροχής υπηρεσιών ασφαλείας καλούνται να διαχειριστούν με εξαιρετικά περιορισμένο προσωπικό τα έργα και τις συμβάσεις που αναλαμβάνουν να εκτελέσουν. Επί τούτου, ίσως ο ρόλος της αλληλεπίδρασης τόσο προς τον πελάτη όσο και προς το ανθρώπινο δυναμικό να είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας που θα συμβάλει στην παροχή αποτελεσματικών υπηρεσιών φύλαξης, με την αντίστοιχη σχέση να βασίζεται στην εκτίμηση και στην κατανόηση προκειμένου να επέλθει και από τις δύο πλευρές, η εμπιστοσύνη.
Ο άνθρωπος, δεν είναι δυνατόν να αντικατασταθεί πλήρως ακόμα και από το πιο προηγμένο τεχνολογικό σύστημα. Ωστόσο, ο άνθρωπος μπορεί με τη βοήθεια των ηλεκτρονικών και τεχνολογικών μέσων όπως το Κέντρο Λήψης Σημάτων, οι κάμερες, τα access control, τα drone, κλπ., να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες φύλαξης. Η χρήση των ηλεκτρονικών συστημάτων προσαρμοσμένη στα εκάστοτε έργα μπορεί να μας παρέχει υψηλότερη ποιότητα παροχής υπηρεσιών, ανάλογα με τις ανάγκες που θέλει να καλύψει ο πελάτης και το πόσο σύνθετο είναι το κάθε έργο που αναλαμβάνουμε.
Όπως στον τομέα της υγείας έτσι και στον τομέα των υπηρεσιών ασφαλείας, η πρόληψη και η αποτροπή αποφέρει τα βέλτιστα αποτελέσματα και κοστίζει λιγότερο.
Η εταιρεία μας ιδρύθηκε το 2007 και έκτοτε λειτουργεί αδιάληπτα παρέχοντας τις υπηρεσίες της σε πολλά και απαιτητικά έργα.
Έχουμε τη χαρά να διαθέτουμε στο ενεργητικό μας σπουδαίες συνεργασίες όπως είναι ο ΟΣΕ, το Πανεπιστήμιο Πάτρας, το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες κ.λπ.
Παρέχουμε υπηρεσίες ασφάλειας σε όλα τα επίπεδα τόσο σε φυσική όσο και σε ηλεκτρονική, όπως και στον σχεδιασμό ασφαλείας, σε όλο το φάσμα των υπηρεσιών.
Όλοι εμείς στην Oceanic Security από την ίδρυσή της, διατηρούμε συνεχείς αυξητικές τάσεις στον κύκλο εργασιών μας, γεγονός που επιτυγχάνεται από την επένδυσή μας στον ίδιο τον άνθρωπο και τη δυναμική του αλλά και στη βοήθεια που μπορεί να λάβει από τα τεχνολογικά συστήματα.
Χαρακτηριστικό είναι ότι τα στελέχη μας διαθέτουν πολυετή εμπειρία, δραστηριοποιούνται στον χώρο και είναι απόλυτοι γνώστες του τι ζητάει ο πελάτης καθώς η ανθρωποκεντρική προσέγγιση παραμένει η βασική τους προτεραιότητα.
Η δομή και η οργάνωσή μας αποτελεί πρότυπο για τις εταιρείες παροχής υπηρεσιών ασφαλείας, καθώς διατηρούμε μακροχρόνια συνεργασία και σχέσεις εμπιστοσύνης με τους επικεφαλής των τμημάτων μας, έχοντας επενδύσει στην εκπαίδευση, την επαγγελματική τους κατάρτιση και την ανάδειξη των μοναδικών τους ταλέντων».
Oceanic Security
Τ: 2610 454327