Με σκοπό την απλούστευση των διαδικασιών της μηνιαίας καταμέτρησης, η οποία έχει τεθεί σε εφαρμογή εδώ και μερικές εβδομάδες, ο ΔΕΔΔΗΕ με πρόταση του στην ΡΑΑΕΥ θεωρεί απαραίτητη την γνώση των στοιχείων επικοινωνίας, ιδίως του κινητού τηλεφώνου των καταναλωτών, ώστε να επιτευχθεί η επικαιροποίηση των στοιχείων τους και η άμεση επικοινωνία με τους πελάτες.
Σύμφωνα με το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, μέχρι το φθινόπωρο θα έχει ολοκληρωθεί η πανελλαδική κάλυψη της μηνιαίας καταμέτρησης ηλεκτρικής ενέργειας από τον ΔΕΔΔΗΕ.
Με αυτό τον τρόπο θα καταργηθούν οι λογαριασμοί ρεύματος «έναντι», με τους καταναλωτές να λαμβάνουν μόνο εκκαθαριστικούς λογαριασμούς.