Η SK Telecom και η Deutsche Telekom θα αναπτύξουν από κοινού ένα γλωσσικό μοντέλο για τη βιομηχανία LLM ειδικά προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις των ψηφιακών βοηθών και στην εξυπηρέτηση πελατών, προκειμένου να ανταποκριθούν στη ζήτηση για AI στην αγορά τηλεπικοινωνιών και να διευκολύνουν την αύξηση παραγωγικών μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης αποτελεσματικά και γρήγορα.
Αυτό σηματοδοτεί την έναρξη της «Global Telco AI Alliance» των Deutsche Telekom, e &, Singtel και SK Telecom, η οποία ανακοινώθηκε το καλοκαίρι.
Η SKT και η Deutsche Telekom σχεδιάζουν να συνεργαστούν με εταιρείες τεχνητής νοημοσύνης όπως η Anthropic (Claude 2) και η Meta (LLaMa2) προκειμένου μέχρι το πρώτο τρίμηνο του 2024, να αναπτύξουν από κοινού ένα πολύγλωσσο – γερμανικά, αγγλικά, κορεατικά κ.λπ. – μοντέλο προσαρμοσμένο στις ανάγκες των τηλεπικοινωνιών.
«Μέσω της συνεργασίας μας με την Deutsche Telekom, έχουμε εξασφαλίσει μια ισχυρή ευκαιρία και δυναμική για να κερδίσουμε παγκόσμια ηγετική θέση στην τεχνητή νοημοσύνη και να οδηγήσουμε σε νέα ανάπτυξη», δήλωσε ο Ryu Young-sang, Διευθύνων Σύμβουλος της SKT.
Στόχος είναι η υποστήριξη εταιρειών τηλεπικοινωνιών στην Ευρώπη, την Ασία και τη Μέση Ανατολή, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη generative υπηρεσιών τεχνητής νοημοσύνης, όπως ΑΙ εκπροσώπων, παρέχοντας ταχύτητα και ευελιξία.