Η Athens Technology Center (ATC) υποστηρίζει τη Zoetis, την κορυφαία εταιρεία στον κόσμο στον τομέα της υγείας των ζώων, στην προσπάθειά της να διερευνήσει τις αντιλήψεις των ιδιοκτητών ζώων συντροφιάς στα πεδία της υγείας και της κτηνιατρικής περίθαλψης. Συγκεκριμένα, σε συνεργασία με το Veterinary Health Innovation Engine (vHive), μια μοναδική συνεργασία μεταξύ του Πανεπιστημίου του Surrey και της Zoetis, η ATC παρείχε εξειδικευμένη λύση social intelligence με στόχο την ανάλυση του δημοσίου διαλόγου σχετικά με την αλλεργική δερματοπάθεια στις γάτες.
Ο βασικός στόχος του έργου ήταν η εφαρμογή θεματικής ανάλυσης στο περιεχόμενο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και η δημιουργία ενός μοναδικού συνόλου δεδομένων που κατανοεί τις αναρτήσεις σχετικά με τα συμπτώματα, τις πιθανές αιτίες και τις θεραπείες του κνησμού των γατών, συμπεριλαμβανομένων των συμπεριφορών αναζήτησης πληροφοριών από ιδιοκτήτη κατοικίδιου.
Για το σκοπό αυτό, η ATC παρείχε την πλατφόρμα Social Asset, μια ολοκληρωμένη λύση που προσφέρει χαρτογράφηση του διαδικτυακού λόγου με γνώμονα την τεχνητή νοημοσύνη.
Στο πλαίσιο της μελέτης, οι ερευνητές χρησιμοποίησαν το Social Asset για να αυτοματοποιήσουν εργασίες όπως η συλλογή περιεχομένου και η εξαγωγή μεταδεδομένων. Στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκαν ημι-αυτοματοποιημένα μοντέλα μηχανικής μάθησης για την ταξινόμηση των σχετικών αναρτήσεων. Με αυτόν τον τρόπο, οι ειδικοί στο θέμα μπόρεσαν εύκολα να αρχίσουν να εντοπίζουν και να περιγράφουν την κτηνιατρική πορεία ενός ζώου συντροφιάς (και ειδικότερα, γάτας) εν μέσω ασθένειας.
Μέσω του modular χαρακτήρα τους, οι εν λόγω πλατφόρμες εξυπηρετούν, μεταξύ άλλων, ανάγκες social listening και media monitoring , εξασφαλίζοντας την αυτοματοποιημένη και σε πραγματικό χρόνο συλλογή και θεματική κατηγοριοποίηση περιεχομένου, όπως αυτό δημοσιεύεται σε πολλαπλές πηγές.
Υπό το πρίσμα της Ενιαίας Υγείας (την προσέγγιση δηλαδή σύμφωνα με την οποία, η υγεία των ανθρώπων, των ζώων και του περιβάλλοντος είναι στενά συνδεδεμένη και επηρεάζεται από κοινούς παράγοντες), η ανάλυση (ανωνυμοποιημένων) πληροφοριών διαθέσιμων στη δημόσια σφαίρα μέσω των social media, μπορεί να παρέχει πολύτιμες γνώσεις, που δρουν συμπληρωματικά σε εξειδικευμένες ερευνητικές διαδικασίες.