Η στρατηγική συνεργασία της Comsys και της NICE, ηγέτη σε λογισμικό CX, θα προσφέρει καινοτόμες λύσεις σε όλη την Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, βελτιώνοντας τον τρόπο που οι οργανισμοί αλληλοεπιδρούν με τους πελάτες.
Συγκεκριμένα, το NICE CXone είναι μια cloud-native πλατφόρμα που αξιοποιεί στο μέγιστο την Τεχνητή Νοημοσύνη για να βελτιώσει τις εμπειρίες πελατών, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να εξορθολογήσουν τις λειτουργίες εξυπηρέτησης και να αυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών τους μέσω αλληλεπιδράσεων σε φωνητικά και ψηφιακά κανάλια.
Αυτή η επιχειρηματική συμφωνία προκύπτει από έναν ισχυρό συνδυασμό που θα μεταμορφώσει την εξυπηρέτηση πελατών στην περιοχή. Ο συνδυασμός της Comsys και της NICE θα προσφέρει καινοτόμες λύσεις και επαγγελματικές υπηρεσίες που θα ενισχύσουν την εξυπηρέτηση πελατών μέσω πολλών καναλιών και θα βελτιώσουν την απόδοση των εκπροσώπων, την παραγωγικότητα και την ικανοποίησή τους σε ένα απαιτητικό περιβάλλον εργασίας.