Την κορυφαία διάκριση UX|CX Brand of the Year και ακόμη δώδεκα σημαντικά βραβεία, έλαβε η Πειραιώς στα UX |CX Awards 2025. Οι διακρίσεις της Τράπεζας αποτελούν αναγνώριση των καινοτόμων έργων που υλοποιεί η Πειραιώς στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού και της συνεχούς βελτίωσης στον τομέα της εμπειρίας πελάτη/χρήστη.
Η Τράπεζα απέσπασε GOLD βραβείο στις κατηγορίες:
- Best CX in Mobile, για την εφαρμογή Piraeus app
- Best Customer Onboarding, για την προσωποκεντρική προσέγγιση και υψηλή προσβασιμότητα
- Best Use of AI / Machine Learning, για τον ψηφιακό βοηθό της Πειραιώς
- Best In-House CX Team.
SILVER βραβείο στις κατηγορίες:
- Best Use of Customer Insights / Feedback
- Best CX Initiative for Social Impact and Sustainability, για το πρωτοποριακό εργαλείο Carbon Calculator
- Best CX In-Store για τα Digital Kiosks
- Best Use of Conversational Platform, για τον ψηφιακό βοηθό της Πειραιώς
- Best Use of Data Analytics
- Best in Banking, Insurance & Financial Services, για το ανασχεδιασμένο piraeusbank.gr
και BRONZE βραβείο στις κατηγορίες:
- Best CX Initiative for social impact and Sustainability, για το ανασχεδιασμένο piraeusbank.gr
- Best Employee Experience Initiative, για το Yello employee portal.
Με έμφαση στην καινοτομία, την τεχνολογική εξέλιξη και την ουσιαστική κατανόηση των αναγκών των πελατών της, η Πειραιώς συνεχώς δημιουργεί υπηρεσίες που συνδυάζουν απλότητα, λειτουργικότητα και ασφάλεια.