Ο Δήμαρχος Κατερίνης, Ιωάννης Ντούμος αναφέρθηκε στη θετική πορεία του Α΄ σταδίου των αιτήσεων στο πλαίσιο του Προγράμματος «Ηλέκτρα» του Υπουργείου Περιβάλλοντος & Ενέργειας προκειμένου να εξασφαλιστεί χρηματοδότηση για την ενεργειακή αναβάθμιση και τη ριζική ανακαίνιση σχολικών κτηρίων του Δήμου, τονίζοντας παράλληλα ότι: «Προωθούμε την ενεργειακή αναβάθμιση σχολικών κτηρίων και επιλύουμε διαχρονικά προβλήματα που ταλάνισαν την εκπαιδευτική κοινότητα».
Συγκεκριμένα, μετά την έγκριση των αιτήσεων σε Α’ στάδιο του σχολικού συγκροτήματος του 2ου – 5ου ΓΕΛ, με προϋπολογισμό 3.389.294,21 ευρώ ακολούθησε η έγκριση Α΄ σταδίου στο πρόγραμμα «Ηλέκτρα» για τα εξής σχολικά κτήρια:
- Παιδικός Σταθμός Κορινού
- Εργαστηριακό Κέντρο σχολικού συγκροτήματος 1ου ΕΠΑΛ
- ΕΝΕΕΓΥΛ σχολικού συγκροτήματος 1ου ΕΠΑΛ
- 3ο Γυμνάσιο – 3ο Λύκειο
- 10ο Δημοτικό Σχολείο
- Βρεφονηπιακός Σταθμός ΒΑΤΑΝ.
Ταυτόχρονα, ολοκληρώνονται οι απαιτούμενες μελέτες για την οριστική ένταξη των ανωτέρω σχολικών κτηρίων στο Β’ στάδιο του Προγράμματος.
Σκοπός του είναι η βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης μέσω εργασιών που αφορούν κυρίως σε εξωτερική θερμομόνωση κελύφους, αντικατάσταση κουφωμάτων, αναβάθμιση του κεντρικού συστήματος θέρμανσης, αναβάθμιση συστήματος φωτισμού και τέλος, εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας.



