Οι CX Ninjas επικεντρώνονται στην καινοτομία, στο να ορίζουν και να ακολουθούν τις τάσεις, να ακούν τον πελάτη και να κατέχουν στρατηγικές και τεχνολογικές δεξιότητες προκειμένου να προσφέρουν ένα άψογο CX.
Πρόκειται μια πρωτοβουλία της Pobuca, για να συνδέσει κάθε έναν από τους ειδικούς, τους γκουρού και τους λάτρεις του CX σε μια αποκλειστική κοινότητα.
Η δεύτερη ψηφιακή συνάντηση των CX Ninjas «CX in retail: transforming e-commerce & in-store experiences», θα πραγματοποιηθεί στις 19 Οκτωβρίου στις 17.00 και αναμένεται να συγκεντρώσει CX leaders, επαγγελματίες marketing και ειδικούς του κλάδου ενώ στοχεύει στο να προσφέρει πρακτικές γνώσεις και ευκαιρίες για networking.
Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφή: