Η Mpass σε συνεργασία με την Aegean δημιούργησε το chatbox της αεροπορικής εταιρείας στο Facebook, το οποίο εξυπηρετεί τους πολίτες σε πάνω από 300 πιθανές ερωτήσεις, όπως για παράδειγμα θέματα πληροφοριών πτήσεων, διαχείρισης κρατήσεων, ακυρώσεις κ.α.
Η Mpass είναι μία ελληνική εταιρεία ψηφιακών εφαρμογών που διακρίνεται σε ψηφιακούς βοηθούς (chatbox), πλατφόρμες κινητροδρότησης και εκπαίδευσης μέσω μηχανισμών παιγνιοποίησης και info-kiosk εσωτερικού και εξωτερικού χώρου.
Την ίδια στιγμή, στον δήμο Αστυπάλαιας, οι κάτοικοι έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν βραβεία μέσα από τη συμμετοχή τους σε παιχνίδια για την ανακύκλωση σκουπιδιών ή ηλεκτρονικών συσκευών και να εκπαιδευτούν μέσα από αυτά χάρη στην ειδική πλατφόρμα της εταιρείας.
Ο κ. Ασσημάκης, Sales Director της Mpass, υποστήριξε σε δήλωσή του ότι η πλατφόρμα κινητροδότησης με τεχνικές παιγνιοποίησης μπορεί να ενταχθεί σε κάποιο πρόγραμμα χρηματοδότησης ενός δήμου (π.χ ανακύκλωση).