Τον περασμένο Νοέμβρη, το Zara εισήγαγε στην Κίνα την καινοτομία του live shopping, καταγράφοντας εντυπωσιακή άνοδο των πωλήσεών του σύμφωνα με την εταιρεία αναλύσεων λιανικής Edited.
Επί της ουσίας, πρόκειται για ένα live streaming διάρκειας πέντε ωρών, το οποίο περιλαμβάνει επίδειξη μόδας, οδηγούς get-ready-with-me με ρούχα και μακιγιάζ, καθώς και στιγμές από τα παρασκήνια. Οι μεταδώσεις γίνονται εβδομαδιαίως μέσω της πλατφόρμας Doulin, τον «αδελφό» κινέζικο ιστότοπο του TikTok.
Η ιδέα, πλέον, μεταφέρεται στην Ευρώπη και στις Ηνωμένες Πολιτείες με τη διαφορά ότι το live streaming θα φιλοξενείται στην πλατφόρμα και στην ιστοσελίδα του Zara, ενώ η διάρκειά του θα κυμαίνεται μεταξύ 45 – 60 λεπτών.
Το τελευταίο διάστημα ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις αξιοποιούν τις πλατφόρμες για τη «ζωντανή» προώθηση των προϊόντων τους, με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα το TikTok Shop που έχουν εφαρμόσει η Asos, η L’Oréal και η Puma στο Ηνωμένο Βασίλειο.