H ACS εγκαινίασε την Πέμπτη 19 Οκτωβρίου (Business Innovation, τ. 11) το νέο Κέντρο Διαλογής της στο Αιγάλεω, παρουσία κυβερνητικών εκπροσώπων, του Διοικητικού Συμβουλίου και ανώτατων στελεχών του Ομίλου Quest και της ACS, εκπροσώπων τοπικών φορέων, της τοπικής αυτοδιοίκησης, του επιχειρηματικού κόσμου και μεγάλων πελατών της ACS.
Η συνολική επένδυση για την ανέγερση του Κέντρου αποτιμάται στα 50 εκατ. ευρώ και παρέχει στην ACS παραγωγική δυνατότητα που μπορεί να φτάσει τις 50.000 αποστολές / ώρα, ενώ οι κτηριακές εγκαταστάσεις του κέντρου είναι συνολικά 36.000 m2.
Ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κ. Δημήτρης Παπαστεργίου, μεταξύ άλλων, σημείωσε: «Το λογότυπο της ACS όπως άλλαξε μέσα στο χρόνο, από τη σαΐτα στο drone, συμβολίζει την πρόοδο του ψηφιακού μετασχηματισμού που βλέπουμε πώς αξιοποιείται από την εταιρεία. Το κέντρο διαλογής της είναι ένας παράδεισος για τους ανθρώπους της τεχνολογίας».
O Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ομίλου Quest, κ. Θεόδωρος Φέσσας, επίσης, ανέφερε: «Αυτό το Κέντρο είναι μια μοναδική έμπρακτη απόδειξη για το τι μπορούν να επιτύχουν οι άνθρωποι της ACS και πως καταφέρνουν να δημιουργήσουν μια τόσο επιτυχημένη εταιρεία, με επαγγελματισμό, ενσυναίσθηση, με μεγάλη αποδοτικότητα».
H Αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ομίλου Quest, κ. Έφη Κουτσουρέλη, εστιάζοντας στους ανθρώπους της εταιρείας τόνισε ότι θα γράψουν τη νέα σελίδα στον κλάδο των ταχυμεταφορών στην Ελλάδα οδηγώντας τις εξελίξεις.
Παράλληλα, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Quest και Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ACS, κ. Απόστολος Γεωργαντζής, μιλώντας για τις επιχειρησιακές δυνατότητες του νέου Κέντρου Διαλογής, επεσήμανε ότι εκτός του ότι βελτιώνει τον τρόπο λειτουργίας και τις συνθήκες εργασίας των εργαζομένων, ταυτόχρονα:
• Τετραπλασιάζει τη δυναμικότητα διαλογής
• Μειώνει τον χρόνο διαλογής κατά >50%
• Επιτρέπει τη διαλογή σε δρομολόγια για το Last Mile
• Επιτρέπει διευρυμένη λειτουργία και επιμηκύνει τη δυνατότητα παραλαβής των αποστολών από τους πελάτες.
Η ACS δήλωσε ότι θα συνεχίζει να επενδύει, πάντα με γνώμονα τους τέσσερις πυλώνες λειτουργίας της: Τους ανθρώπους της, την ψηφιακή καινοτομία, τη βιώσιμη ανάπτυξη και τις ενέργειες ΕΚΕ, στοχεύοντας στη διαρκή βελτίωση των υπηρεσιών της.