Η συνεργασία του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) και της Mastercard συνεχίζεται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά μέσα από μία νέα, κοινή καμπάνια επικοινωνίας, για την ανάδειξη της χώρας σε προορισμό βιώσιμου τουρισμού και ιδανικής επιλογής για διακοπές.
Απευθυνόμενη στην αγορά της Αυστραλίας και του Ηνωμένου Βασιλείου, η καμπάνια αναδεικνύει επί τέσσερις μήνες το ελληνικό τουριστικό προϊόν μεταξύ των ταξιδιωτών από τις συγκεκριμένες χώρες.
Κεντρικό όχημα της επικοινωνιακής εκστρατείας αποτελεί η ιστοσελίδα sustainability.visitgreece.gr μέσα από την οποία οι επισκέπτες καλούνται να ανακαλύψουν, να φροντίσουν, αλλά και να διαφυλάξουν τις κρυμμένες ομορφιές της Ελλάδας, έχοντας τη δυνατότητα να συμμετάσχουν σε μία σειρά από εμπειρίες, ειδικά διαμορφωμένες αποκλειστικά για τους κατόχους καρτών Mastercard.
Για τον σκοπό αυτό, ΕΟΤ και Mastercard δημιούργησαν δέκα βιώσιμες εμπειρίες που εκτείνονται από την Αθήνα μέχρι τους Παξούς, και από τα Τρίκαλα μέχρι την Αστυπάλαια και την Τήλο. Οι εμπειρίες αυτές καλούν τους επισκέπτες, να ανακαλύψουν τον πλούσιο βυθό των ελληνικών νησιών, να μυηθούν στην τοπική γαστρονομία, να γνωρίσουν τις παραδόσεις, την κουλτούρα και την ιστορία μέσω της τέχνης και να έρθουν κοντά στην ελληνική ύπαιθρο μέσω διάφορων δραστηριοτήτων.