27/05/2024
Athens, GR 21 C

Οι αγοραστικές τάσεις για την Black Friday στην Ελλάδα

Η Klarna, υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, συγκέντρωσε πληροφορίες από την πρόσφατη έρευνά της για τις αγοραστικές προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών κατά τη φετινή Black Friday. Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Nepa, συμμετείχαν περισσότεροι από 15.000 καταναλωτές από 15 χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας. Η μελέτη της Klarna δείχνει ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών προτίθεται να πραγματοποιήσει αγορές κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων της Black Friday (77% σε σύγκριση με 70% σε όλες τις χώρες συνολικά). Παράλληλα, το 70% των Ελλήνων καταναλωτών δήλωσε ότι έχει ήδη ένα σαφές πλάνο αγορών για την περίοδο της Black Friday (σε σύγκριση με 68% σε όλες τις χώρες συνολικά), δείχνοντας ότι έχουν προετοιμαστεί για τη συγκεκριμένη ημέρα. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το 69% των καταναλωτών σκοπεύει να επενδύσει σε αγορές υψηλής αξίας, όπως ηλεκτρικές συσκευές, κοσμήματα και έπιπλα, στη φετινή Black Friday. Αναφορικά με τις δαπάνες, το 39% των καταναλωτών θα αγοράσει μόνο ό,τι μπορεί να αντέξει οικονομικά, ενώ μόνο το 5% δήλωσε ότι μπορεί να καταλήξει να ξοδέψει πάρα πολλά στις εκπτώσεις της Black Friday.

“Η μελέτη της Klarna για τη Black Friday αντικατοπτρίζει το δυναμικό καταναλωτικό περιβάλλον στην Ελλάδα, και παρέχει πολύτιμες πληροφορίες για τις επιχειρήσεις που προετοιμάζονται για αυτή τη μεγάλη εμπορική ημέρα”, δήλωσε ο Ηλίας Πίτσαβος, Επικεφαλής της Klarna στην Ελλάδα.

Previous Article

Διάκριση της Coca-Cola Τρία Έψιλον για τις βιώσιμες πρακτικές της

Next Article

Έως τις 8 Iανουαρίου οι δηλώσεις για το Market Pass

You might be interested in …