14/12/2024
Athens, GR 11 C

Οι Έλληνες επιλέγουν την αθλητική ένδυση ως καθημερινό στιλ

Πρόσφατη έρευνα σχετικά με τα σπορ στην Ελλάδα πραγματοποίησε η Klarna, τα ευρήματα της οποίας αντικατοπτρίζουν αλλαγή στην αντίληψη της αθλητικής μόδας με αυξημένη αποδοχή και δημοτικότητα στο καθημερινό ντύσιμο.

Συγκεκριμένα, το 80,9% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι τα αθλητικά ρούχα μπορούν να φορεθούν ανά πάσα στιγμή. Μάλιστα, το 39,5% παρατηρεί ότι τα fashion brands ενσωματώνουν την αθλητική ένδυση στις συλλογές τους για το καθημερινό στιλ.

Τα αθλητικά ρούχα επηρεάζουν όλο και περισσότερο το καθημερινό στiλ, λόγω της αυξανόμενης επιθυμίας των καταναλωτών για άνετες και παράλληλα κομψές επιλογές ένδυσης. Η δημοτικότητα του athleisure – μία τάση που συνδυάζει τα αθλητικά ρούχα με το καθημερινό ντύσιμο – συνεχίζει να αυξάνεται.

Στην ίδια έρευνα επισημαίνεται ότι οι καταναλωτές προτιμούν να αγοράζουν αθλητικές μάρκες όπως Nike, Adidas, New Balance κ.α. (79,9%), ενώ το 78,6% επιλέγει να αγοράζει από πολυκαταστήματα λιανικής πώλησης όπως Intersport, Cosmosport, Zakcret. Οι καταναλωτές που επιλέγουν εταιρείες λιανικής πώλησης όπως Intersport, Cosmosport, Zakcret, Sportvision, Sneaker Cage, μπορούν να επωφεληθούν από τις λύσεις πληρωμών της Klarna για μία απρόσκοπτη και ευέλικτη εμπειρία αγορών.

Previous Article

Ελκυστικότερη η Ελλάδα ως επενδυτικός προορισμός

Next Article

IS Issue 7

You might be interested in …