Τη νέα της εταιρική ταυτότητα σε πελάτες και στελέχη παρουσίασε η Τράπεζα Πειραιώς σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο χώρο του Φεστιβάλ Αθηνών, Πειραιώς 260.
Η νέα εταιρική ταυτότητα αναδεικνύει τον δυναμισμό και την κινητικότητα που εκφράζει την Τράπεζα Πειραιώς της νέας εποχής. Αντανακλά την ικανότητά της να προσαρμόζεται στις τάσεις της αγοράς και στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών της, επενδύοντας στην τεχνολογία, στην καινοτομία και στη νέα γενιά.
«Το νέο λογότυπο αναδεικνύει τη μεγάλη αλλαγή που έχει συντελεστεί στην Τράπεζα τα τελευταία χρόνια. Η Πειραιώς είναι πλέον μια αμιγώς ιδιωτική τράπεζα, κεφαλαιακά εύρωστη, με υγιές χαρτοφυλάκιο. Έχει ισχυρές επιχειρηματικές και οικονομικές επιδόσεις και προοπτικές, οι οποίες χαρακτηρίζονται από υψηλή ρευστότητα, ισχυρή κεφαλαιακή σχέση και συνετή οικονομική διαχείριση», υποστήριξε ο Πρόεδρος της Πειραιώς Γιώργος Χαντζηνικολάου.
«Σχεδιάζουμε το μέλλον και αλλάζουμε την εταιρική μας ταυτότητα, ώστε να συγχρονίσουμε το μεταρρυθμιστικό έργο με το όραμα και τις αξίες μας», ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Τράπεζας, Χρήστος Μεγάλου.
Oι τρεις εμβληματικές γραμμές της Πειραιώς δείχνουν αποφασιστικά προς τα εμπρός, ενσαρκώνοντας τις βασικές αρχές της Τράπεζας: την υπευθυνότητα, την αξιοκρατία και τη διαφάνεια.