Η Eurobank πρωτοπορεί με την καινοτομία “Mobility” και δίνει σε επιχειρήσεις και επαγγελματίες πελάτες της τη δυνατότητα εξυπηρέτησης στον χώρο τους, για μια ευρεία γκάμα τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών.
Το «Mobility» στηρίζεται στη φιλοσοφία “Bank Everywhere”, η οποία διέπει ευρύτερα τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Ομίλου Eurobank, με στόχο τη διαρκή βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, προσφέροντας λύσεις όπου και όταν τις έχουν ανάγκη, με ιδιωτικότητα και ασφάλεια. Αξιοποιώντας το πελατοκεντρικό μοντέλο Phygital που προάγει η Τράπεζα, συνδυάζοντας τεχνολογία αιχμής με την ανθρώπινη τεχνογνωσία, μέσω του “Mobility” τα στελέχη των καταστημάτων του δικτύου της Eurobank αποκτούν πλήρη πρόσβαση στα συστήματα της Τράπεζας και παρέχουν, εντός ωραρίου λειτουργίας των καταστημάτων και με τον κατάλληλο εξοπλισμό (laptop & κινητά), end to end εξυπηρέτηση στον χώρο του πελάτη.
Οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι της Τράπεζας επισκέπτονται τους επιχειρηματίες πελάτες στον χώρο τους, παρέχοντας:
- Ενημέρωση και παρουσίαση των χρηματοδοτικών ευκαιριών και λύσεων που ταιριάζουν στην κάθε επιχείρηση
- Διάγνωση αναγκών & σχεδιασμό πλάνου ανάπτυξης της επιχείρησης
- Kαταχώρηση / επεξεργασία αιτημάτων δανειακών προγραμμάτων
- Καταχώρηση αιτημάτων POS
- Στήριξη στις επιχειρηματικές πρωτοβουλίες / ανάγκες της επιχείρησης.
Επιπλέον, οι υπάλληλοι της επιχείρησης έχουν τη δυνατότητα:
- Έναρξης Βασικής Τραπεζικής Σχέσης με την Eurobank, για νέο & υφιστάμενο πελάτη (λογαριασμός, χρεωστική κάρτα, eBanking και EuroPhone pin)
- Διάθεσης καταναλωτικών δανείων, πιστωτικών καρτών και επιλεγμένων ασφαλιστικών προϊόντων
- Παροχής πλήρους ενημέρωσης του πελάτη, για θέματα που αφορούν στο πλαίσιο της τραπεζικής του σχέσης με την Eurobank.
Αξίζει να σημειωθεί ότι για το “Mobility” η Eurobank απέσπασε πρόσφατα δύο σημαντικές διακρίσεις στο πλαίσιο των Bite Awards 2024 και συγκεκριμένα την 1η θέση στην κατηγορία «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Εμπειρίας Πελατών» και τη 2η θέση στην κατηγορία «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Επιχειρηματικού Μοντέλου».