Μίνα Μπαϊραμισλή, Business Development Manager, Akeydor Digital
H NetSupport έχει στην γκάμα της ενδιαφέροντα και καινοτόμα προϊόντα, κατάλληλα για πλήθος απομακρυσμένων εργασιών, από τη διαχείριση IT Asset έως τηλε-εκπαίδευση για εκπαιδευτικούς οργανισμούς και επιχειρήσεις. Η Μίνα Μπαϊραμισλή, Business Development Manager στην Akeydor Digital, ρίχνει φως στις πολύτιμες δυνατότητες που προσφέρουν οι λύσεις της NetSupport.
Συνέντευξη στον Στάθη Ασπιώτη
B.I.: Ποιος ακριβώς είναι ο ρόλος σας στην Akeydor Digital;
Μ.Μπ. Η Akeydor Digital εγκαθιστά προϊόντα και τεχνολογίες σε B2B πελάτες, Commercial και Academic σε όλο τον κόσμο. Η συνεργασία μας με την NetSupport εστιάζει στην προώθηση, εγκατάσταση και υποστήριξη όλων των προϊόντων της στην Κεντρική Ασία (μέσω της εταιρείας μας Akeydor Asia (www.akeydorasia.com) και μέσω channel. Η δική μου η εργασία εστιάζει στην υποστήριξη των πελατών και συνεργατών μας στην Κεντρική και ΝΑ Ασία. Τα προϊόντα μας, καθ’ όλης της ύλης, βοηθούν οργανισμούς να απλοποιούν τις καθημερινές τους λειτουργίες τόσο με τις λύσεις IT Asset Management, όσο και με την απομακρυσμένη εκπαίδευση (Netsupport School), ταυτόχρονα μειώνοντας τα κόστη τους.
Ποια είναι τα βασικά προϊόντα που διαθέτει η NetSupport και πώς μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις;
Τα βασικά προϊόντα που διαθέτει η ΝetSupport είναι το NetSupport DNA, ένα εξαιρετικά ικανό ΙT Αsset Μanagement λογισμικό που βοηθά επιχειρήσεις κάθε μεγέθους να εποπτεύουν και να διαχειρίζονται τα assets τους – οργανισμοί χρησιμοποιούν το DNA για hardware & software intentory, software distribution, licensing, metering και πολλές άλλες λειτουργίες. Επιπλέον, το NetSupport Manager, το οποίο συνδυάζεται με το DNA, προσφέρει Απομακρυσμένη Διαχείριση σε συσκευές και υπολογιστές, το ενσωματωμένο στην κονσόλα του Netsupport Manager και το ΝetSupport School που είναι σχεδιασμένο για τη διαχείριση του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος σε πραγματικό χρόνο.
Με βάση την τεχνογνωσία και την εμπειρία σας, ποιες είναι οι must–have λύσεις της NetSupport για τις επιχειρήσεις; Παίζει ρόλο το μέγεθος της κάθε επιχείρησης στην επιλογή και, αν ναι, ποιο;
Τα τμήματα ΙT των επιχειρήσεων σήμερα, ξοδεύουν πολύ χρόνο και πόρους σε απλές διαδικασίες λόγω της έλλειψης εργαλείων για κεντρική διαχείριση. Τα ΝetSupport DNA και NetSupport Manager εξυπηρετούν ακριβώς αυτή την ανάγκη με έναν ιδιαίτερα αποδοτικό, γρήγορο και ασφαλή τρόπο. Είτε λοιπόν αναφερόμαστε σε μια μικρή επιχείρηση, είτε σε μια μεγάλη εταιρεία που οι διαδικασίες, τα assets και το εργατικό δυναμικό μεταβάλλονται συνεχώς, είναι πολύ σημαντικό η τεχνολογία που χρησιμοποιούν για την κεντρική διαχείριση να είναι σταθερή και αξιόπιστη. Τα προϊόντα της NetSupport μπορούν να αξιοποιηθούν πολύ εύκολα από επιχειρήσεις ανεξαρτήτως μεγέθους. Όπως χαρακτηριστικά λέμε στην Akeydor Digital, είναι στο DNA της NetSupport να δίνει λύσεις σε ό,τι αφορά την κεντρική διαχείριση IT Asset.
Ποιες είναι οι ιδιαιτερότητες και ποιες απαιτήσεις ικανοποιούν οι εκπαιδευτικές λύσεις της NetSupport; Θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν και από επιχειρήσεις και για τι είδους εφαρμογές;
Η εκπαιδευτική λύση της NetSupport είναι το NetSupport School για LΑΝ και WΑΝ δίκτυα, καθώς και η cloud based έκδοσή της. Οι δυνατότητές τους είναι σχεδιασμένες για ένα εκπαιδευτικό περιβάλλον και βοηθούν τους εκπαιδευτές μέσω των χαρακτηριστικών παρακολούθησης και αξιολόγησης έτσι ώστε να έχουν τον έλεγχο ολόκληρης της διαδικασίας διδασκαλίας. Να βοηθούν απευθείας με τους μαθητές που χρειάζονται υποστήριξη, να χρησιμοποιούν διαδραστικά εργαλεία ακόμα και να θέτουν περιορισμούς για την ασφάλεια των μαθητών. Οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν το ίδιο ακριβώς προϊόν για την εκπαίδευση του προσωπικού τους ακόμη και απομακρυσμένα.
Πώς συνδυάζονται οι λύσεις και υπηρεσίες της Akeydor Digital με αυτές της NetSupport;
Σκοπός μας είναι να προσφέρουμε στους πελάτες μας λύσεις λογισμικού αιχμής τελευταίας τεχνολογίας, οι οποίες είναι εύκολες και απλές σε εγκατάσταση, παραμετροποίηση και χρήση. Ακριβώς σε αυτή την κατηγορία ανήκουν και τα προϊόντα της ΝetSupport. Η Akeydor Digital από τα πρώτα χρόνια λειτουργίας της είναι γνωστή ως ηγέτης στο Remote IT Support και Classroom Management / Distance Training των επιχειρήσεων.
Στον δικό σας χώρο ευθύνης ποια είναι η βάση συνεργασίας με την Akeydor Digital;
Το Go to Market μοντέλο, με το οποίο εργάζομαι, είναι η σύμπραξη με τοπικούς συνεργάτες (local resellers) στις χώρες της κεντρικής και νοτιοανατολικής Ασίας που δραστηριοποιούμαστε συγκεκριμένα με τα προϊόντα της NetSupport. Έχουμε χτίσει ένα ισχυρό δίκτυο συνεργατών και τροφοδοτούμε συνεχώς τις προσπάθειές μας για επέκταση σε ακόμη περισσότερες αγορές.