Νέα καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την ηλεκτρονική απάτη με το μήνυμα «Κάποιες ειδοποιήσεις είναι καλύτερο να τις αγνοείς» δημιουργήθηκε από την Ελληνική Ένωση Τραπεζών σε συνεργασία με τη Mastercard.
Οι συχνότερες μέθοδοι περιλαμβάνουν την απάτη μέσω τηλεφωνικής κλήσης (Vishing), μέσω email (Phishing) και μέσω SMS (SMiShing). Συνήθως ο χρήστης λαμβάνει ψεύτικους ψηφιακούς συνδέσμους (links) με αληθοφανή χαρακτηριστικά (επωνυμία ή λογότυπο τράπεζας ή άλλου οργανισμού). Για τον σκοπό της καμπάνιας δημιουργήθηκαν ισάριθμα τηλεοπτικά σποτ που καλύπτουν και τα 3 είδη ηλεκτρονικής απάτης.
Η ενημέρωση του κοινού για τις πιθανές ηλεκτρονικές απάτες αναπτύσσει μια κουλτούρα κυβερνοασφάλειας. Η νέα καμπάνια αποτελεί συνέχεια της προηγούμενης πρωτοβουλίας «Μία παύση αρκεί». Πραγματοποιείται σε δύο φάσεις: η πρώτη ολοκληρώθηκε στις 6 Φεβρουαρίου και η δεύτερη θα διαρκέσει από τις 26 Φεβρουαρίου ως τις 24 Μαρτίου.
Αναλυτικότερη ενημέρωση του κοινού στο: https://www.hba.gr/info/PhishingCamp2023