O κύριος Δημήτρης Μανιάτης
Η Upstream, παγκόσμια εταιρεία τεχνολογίας μάρκετινγκ, πέτυχε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης για 6η συνεχή χρονιά. Η ανακοίνωση έγινε κατά τη διάρκεια της ετήσιας συνάντησης στρατηγικής της, στην οποία τέθηκαν νέοι στόχοι προκειμένου να προωθήσει την περαιτέρω ανάπτυξή της.
Αντίθετα στο ρεύμα και παρά τις δύσκολες μακροοικονομικές συνθήκες το 2023, η Upstream αναμένεται να ολοκληρώσει τη χρονιά με αύξηση EBITDA 10% σε σύγκριση με πέρυσι.
Παράλληλα, έχοντας ήδη ουσιαστικές θετικές προβολές για τις οικονομικές επιδόσεις της εταιρείας το 2024, η στρατηγική ανάπτυξης της Upstream για τα επόμενα χρόνια βασίζεται σε τρεις βασικούς πυλώνες.
- Ο πρώτος πυλώνας περιστρέφεται γύρω από την ενίσχυση της εστίασής της στο martech μέσω της ανάπτυξης νέας τεχνολογίας, υπηρεσιών και προϊόντων. Ένα ορόσημο σε αυτή τη διαδρομή ήταν η κυκλοφορία της πλατφόρμας μάρκετινγκ για κινητά της Upstream, Grow, στην Αφρική με τη μεγαλύτερη εταιρεία κινητής τηλεφωνίας της ηπείρου.
- Ο δεύτερος πυλώνας περιλαμβάνει τη διαφοροποίηση των τομέων στους οποίους η εταιρεία παρέχει τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της. Τα τελευταία χρόνια, η Upstream έχει επεκτείνει την εμβέλειά της σε νέους τομείς όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο, η εκπαίδευση, τα FMCG, τα τυχερά παιχνίδια και άλλα..
- Όσον αφορά συγκεκριμένα το ηλεκτρονικό εμπόριο, το 2023, η Upstream παρουσίασε εξαπλάσια αύξηση των εσόδων της από το ηλεκτρονικό εμπόριο σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος ενώ κατέχει σημαντική πελατειακή βάση του ηλεκτρονικού εμπορίου στη Βραζιλία, τομέας που αναγνωρίζεται ως μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές του κλάδου παγκοσμίως.
Σε πιο μακροπρόθεσμη κλίμακα, ο τρίτος πυλώνας περιλαμβάνει την ενίσχυση της παγκόσμιας παρουσίας της Upstream πέρα από τις αναδυόμενες αγορές όπου παραδοσιακά διεξάγει τις περισσότερες δραστηριότητές της. Στόχος είναι η διείσδυση στις αναπτυγμένες αγορές και ο ανταγωνισμός με τις μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας μάρκετινγκ παγκοσμίως.

«Το όραμά μας είναι να καθιερώσουμε την Upstream μεταξύ των κορυφαίων εταιρειών τεχνολογίας μάρκετινγκ στον κόσμο και εργαζόμαστε ενεργά προς αυτή την κατεύθυνση», δήλωσε μεταξύ άλλων ο Διευθύνων Σύμβουλος της Upstream, Δημήτρης Μανιάτης καταλήγοντας ότι πίσω από την τεχνολογία βρίσκονται πρωτίστως οι άνθρωποι της εταιρείας στην κουλτούρα των οποίων οφείλεται η επιχειρηματική επιτυχία της Upstream.