21/06/2024
Athens, GR 29 C

Η Salesforce ενσωματώνει AR και Apple Business Messaging στις λύσεις της

Η Salesforce, παγκόσμια πρωτοπόρα εταιρεία στο ΑΙ CRM, ανακοίνωσε πρόσφατα τη διεύρυνση της συνεργασίας της με την Apple για την ενσωμάτωση των καινοτόμων δυνατοτήτων Apple Business Messaging και Augmented Reality (AR) της Apple στις λύσεις Service Cloud και Field Service για τους πελάτες, τους παρόχους εξυπηρέτησης και τους τεχνικούς της.

Με τη συνεργασία η εφαρμογή Apple Messages για επιχειρήσεις ενσωματώνεται στο Service Cloud της Salesforce, ώστε η εξυπηρέτηση πελατών να γίνεται με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης.

Οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να προγραμματίζουν συναντήσεις, να πραγματοποιούν αγορές μέσω του Apple Pay, να λαμβάνουν εξατομικευμένες προτάσεις αγορών και να εντοπίζουν πακέτα μέσω της εφαρμογής Messages.

Επιπλέον, η ενσωμάτωση του ARKit της Apple στην εφαρμογή Salesforce Field Service για κινητά τηλέφωνα σηματοδοτεί μια ακόμη σημαντική τεχνολογική εξέλιξη.

Οι τεχνικοί μπορούν να δημιουργούν λεπτομερείς τρισδιάστατες απεικονίσεις, να μετρούν χώρους και να χαρτογραφούν αντικείμενα, απλοποιώντας τις διαδικασίες και διασφαλίζοντας την αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων εξυπηρέτησης πελατών.

Επιπλέον, το εργαλείο Salesforce Field Service iOS παρέχει στους τεχνικούς άμεση και γρήγορη πρόσβαση σε βασικές πληροφορίες κάθε πελάτη στην αρχική οθόνη των iPhone τους.

Το Apple Messages for Business στο Service Cloud είναι σήμερα διαθέσιμο με το Service Cloud Digital Engagement. Τα ARKit και iOS widget αναμένεται να είναι διαθέσιμα το καλοκαίρι του 2024.

Previous Article

Accenture: Οι ανθρωποκεντρικές τεχνολογίες θα επανεφεύρουν τους κλάδους της οικονομίας

Next Article

Τεύχος 70

You might be interested in …