05/10/2024
Athens, GR 23 C

Η Pobuca εξατομικεύει την εμπειρία στα διαδικτυακά φαρμακεία

Η Pobuca, πάροχος λύσεων Customer Experience (CX) και Loyalty Management, ανακοινώνει την επέκταση των λύσεων της στον τομέα των διαδικτυακών φαρμακείων με την ενσωμάτωση του Pobuca Experience Cloud. Μέσω αυτής της καινοτόμου πλατφόρμας, κάθε διαδικτυακό φαρμακείο αποκτά πρόσβαση σε μια πλήρως ενοποιημένη λύση διαχείρισης εμπειρίας πελατών, που συνδυάζει δεδομένα CRM από διάφορα σημεία επαφής, όπως φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα, τμήματα εξυπηρέτησης πελατών, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλες πλατφόρμες τρίτων.

Βασισμένο στις τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης, το Pobuca Experience Cloud προσφέρει στα διαδικτυακά φαρμακεία τη δυνατότητα να μετρούν και να βελτιώνουν τις μετρήσεις CX και Loyalty, να εξάγουν σημαντικές πληροφορίες από τη φωνή του πελάτη (VoC), από δημόσιες και ιδιωτικές αλληλεπιδράσεις και να λαμβάνουν δεδομένα μαζί με προτάσεις για απόδοση εξυπηρέτησης πελατών.

Εκτός από την αύξηση της ικανοποίησης, της διατήρησης και των συναλλαγών των πελατών, η χρήση της πλατφόρμας Pobuca Experience Cloud προσφέρει επιπλέον οφέλη, όπως:

  • Βελτιωμένη πρόσβαση σε ανάλυση δεδομένων και εισροή ειδήσεων, προσφέροντας στρατηγική επισκόπηση για τη λήψη αποφάσεων
  • Βελτιωμένη ικανότητα προσαρμογής στις τάσεις και τις αλλαγές της αγοράς, διατηρώντας τα διαδικτυακά φαρμακεία πάντα ενημερωμένα και ανταγωνιστικά.

Αξιοποιώντας τα προηγμένα εργαλεία και τις αναλυτικές δυνατότητες της πλατφόρμας, το Pobuca Experience Cloud εξοπλίζει τα διαδικτυακά φαρμακεία ώστε να γίνουν ηγέτες στην Εμπειρία Πελατών τους, προσφέροντας σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά.

Previous Article

Στρατηγική επένδυση της Microsoft στην ευρωπαϊκή Mistral AΙ

Next Article

Τεύχος 96

You might be interested in …