13/07/2024
Athens, GR 37 C

Η Office Line με AI Chatbot για τους πολίτες

Η Office Line μίλησε στο 13o e-Government forum για τις λύσεις Chatbot που προσφέρει με τη λογική “Citizen First”. Η Office Line έχει να επιδείξει σημαντική εμπειρία στην υλοποίηση υπηρεσιών Chatbot για Δήμους και Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης παρέχοντας πληροφορίες που καθοδηγούν τους πολίτες σε σχετικές υπηρεσίες, με λειτουργία 24/7/365, προσφέροντας άμεση εξυπηρέτηση, χωρίς αναμονή.

Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε η εταιρεία στο e-Government forum, μπορεί να δημιουργήσει Chatbot για χρήσεις όπως, αυτόματη εξυπηρέτηση για την παροχή πληροφοριών για υπηρεσίες και καθοδήγηση των πολιτών στη διαδικασία υποβολής αιτήσεων ή εγγραφής σε προγράμματα, προσωποποιημένη εξυπηρέτηση με περαιτέρω εξατομίκευση της εμπειρίας, αλλά και δυνατότητα ενσωμάτωσης των λύσεων σε άλλες πλατφόρμες όπως ιστοσελίδες, εφαρμογές κινητών και μέσα κοινωνικής δικτύωσης προσφέροντας ένα ενιαίο κανάλι επικοινωνίας για τους πολίτες.

Previous Article

Supervoice: Στο επίκεντρο το Business Communication

Next Article

Γιώργος Καπανίρης: Αξίες της NSS είναι οι πελάτες και οι συνεργάτες της

You might be interested in …