Ο μισός πληθυσμός της γης αλλάζει σημαντικά τους στόχους του, δίνοντας προτεραιότητα σε θέματα σταθερότητας, ενώ το 48% των ανθρώπων κάνει προγραμματισμό με ορίζοντα μικρότερο από 12 μήνες ή δεν κάνει κανένα απολύτως προγραμματισμό, διαπιστώνει η 17η ετήσια μελέτη Accenture Life Trends.
Αυτή η αλλαγή νοοτροπίας, η οποία οφείλεται εν μέρει στην ταχεία πρόοδο της τεχνολογίας, δημιουργεί μια ρευστή κατάσταση για την κοινωνία και προκαλεί αβεβαιότητα στις επιχειρήσεις, καθώς οι άνθρωποι πλέον αποδομούν τα πάντα στη ζωή τους, προσπαθώντας να επαναπροσδιορίσουν τη θέση τους στη νέα πραγματικότητα.
Στο πλαίσιο, η Accenture Song (πρώην Accenture Interactive) εντόπισε πέντε παγκόσμιες τάσεις που προβλέπεται να φέρουν επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις και οι ηγετικές τους ομάδες παραμένουν συναφείς με τους πελάτες τους, ενώ παράλληλα επιταχύνουν την ανάπτυξή τους.
• The Customer is Always Right, Right? Πλέον, οικονομικοί λόγοι επιβάλλουν περικοπές στις επιχειρήσεις, οδηγώντας σε τριβές μεταξύ πελατών και brands σε διάφορα κανάλια, με τη μορφή αυξήσεων τιμών, μειωμένης ποιότητας και κακής εξυπηρέτησης με τους πελάτες να μεταφράζουν αυτές τις κινήσεις ως απληστία.
• The Great Interface Shift: Το Generative AI αναβαθμίζει την εμπειρία των ανθρώπων στο Διαδίκτυο από συναλλακτική σε προσωπική και αναμένεται στο μέλλον να αλλάξει σταδιακά τις περισσότερες από τις διεπαφές που χρησιμοποιούμε.
• Is Creative ‘Meh-diocrity’ Looming?: Τώρα που οι αλγόριθμοι και η τεχνολογία βρίσκονται συχνά μεταξύ του δημιουργού και του κοινού, το παιχνίδι έχει πλέον αλλάξει. Οι έξυπνες επιχειρήσεις θα δουν ευκαιρίες εδώ: μεταξύ ομοίων, η πρωτοτυπία θα ξεχωρίζει πάντα — όπως και η επένδυση σε δημιουργικά ταλέντα.
• Error 429: Human Request Limit Reached: Η τεχνολογία εξαντλεί τους ανθρώπους και υπογραμμίζει την επιθυμία τους να βάλουν σε προτεραιότητα την ευημερία τους. Οι οργανισμοί πρέπει να είναι προσεκτικοί σχετικά με το πώς η χρήση της τεχνολογίας θα ενσωματωθεί στη ζωή των ανθρώπων και τι θα απαιτήσει από αυτούς.
• Δεκαετία Αποδόμησης: Ο παραδοσιακός τρόπος ζωής επαναξιολογείται λόγω νέων περιορισμών, αναγκών και ευκαιριών. Οι επιχειρήσεις που προσαρμόζονται, δημιουργώντας απρόσκοπτες εμπειρίες που αμφισβητούν τους κανόνες και υποστηρίζουν τις μοναδικές διαδρομές των ανθρώπων, θα παραμείνουν συναφείς με τον εξελισσόμενο καταναλωτή.