Η Τεχνητή Νοημοσύνη θα μπορούσε να εξελιχθεί σε «σύμμαχο» ενίσχυσης του τουρισμού στην Ελλάδα, υπογραμμίζει έρευνα που διενεργήθηκε από την Choose Strategic Communication Partners.
Συγκεκριμένα, η παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη (GenAI) μπορεί να προσελκύσει περισσότερους τουρίστες, επιλύοντας βασικά ζητήματα όπως η μετάφραση και η προσωποποιημένη εμπειρία, αλλά ταυτόχρονα να ωθήσει τους επισκέπτες να ανακαλύψουν νέους προορισμούς.
Τα ευρήματα της έρευνας προέκυψαν από τη συμμετοχή τουριστών από τις πέντε μεγαλύτερες αγορές (Βρετανία, Γαλλία, Ιταλία, ΗΠΑ και Γερμανία), που επισκέφθηκαν ή σκοπεύουν να επισκεφθούν την Ελλάδα.

Το 60% των ερωτώμενων εξέφρασε την προθυμία του να χρησιμοποιήσει εφαρμογές και εργαλεία που αξιοποιούν την Τεχνητή Νοημοσύνη, τόσο για να σχεδιάσει το ταξίδι του, όσο και κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη χώρα μας.
Ένα μεγάλο ποσοστό δηλώνει πρόθυμο ακόμα και να χρησιμοποιήσει μία συνδρομητική υπηρεσία AI, η οποία θα προσφέρει βοήθεια στη μετάφραση, στη διαμόρφωση ενός εξατομικευμένου προγράμματος περιηγήσεων και επισκέψεων σε αξιοθέατα και θα διευκολύνει τις μετακινήσεις.
Άλλωστε, μεταξύ των σημαντικότερων προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι τουρίστες στην Ελλάδα είναι η εύρεση τουριστικών πληροφοριών και ο εντοπισμός προσιτών δραστηριοτήτων.
Η έρευνα της Choose Strategic Communication Partners καταλήγει στην ανάγκη αξιοποίησης των δυνατοτήτων της Τεχνητής Νοημοσύνης μέσω επενδύσεων από τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο. Ήδη στο εξωτερικό, αντίστοιχες εφαρμογές χρησιμοποιούνται ολοένα και περισσότερο, αναβαθμίζοντας την εμπειρία των επισκεπτών.