Η ESET αναγνωρίζεται ως Επιλογή των Πελατών αναφορικά με τις Πλατφόρμες Προστασίας Τελικών Σημείων – Το 91% των πελατών θα συνιστούσε την ESET σύμφωνα με το Gartner Peer Insights.
Συγκεντρώνοντας ένα εντυπωσιακό ποσοστό αποδοχής 97% από τους χρήστες της Gartner Peer Insights, το ESET Protect ξεχωρίζει στις κατηγορίες «Δυνατότητες Προϊόντος», «Εμπειρία Πωλήσεων», «Εμπειρία Ανάπτυξης» και «Εμπειρία Υποστήριξης». Αυτή η αναγνώριση από την Gartner εδραιώνει τη δέσμευση της ESET να παρέχει κορυφαίες λύσεις και εξαιρετική ικανοποίηση των πελατών.
H «Φωνή του Πελάτη» (Voice of the Customer) είναι μια πρωτοβουλία της Gartner που συγκεντρώνει και παρουσιάζει σχόλια και αξιολογήσεις από επαγγελματίες του τομέα της πληροφορικής οι οποίοι έχουν πρακτική εμπειρία με λύσεις πληροφορικής. Αποτελεί πολύτιμη πηγή για τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων στον τομέα της πληροφορικής, καθώς παρέχει την οπτική γωνία των συναδέλφων. Η “Φωνή του Πελάτη” λειτουργεί συμπληρωματικά στην έρευνα των εμπειρογνωμόνων της Gartner.