07/02/2025
Athens, GR 8 C

Έρευνα του ΙΝ.ΕΜ.Υ για την “Black Friday” 2024

Το Ινστιτούτο Εμπορίου και Υπηρεσιών (ΙΝ.ΕΜ.Υ) της ΕΣΕΕ πραγματοποίησε έρευνα, για ένατη χρονιά, διερευνώντας τη συμμετοχή των εμπορικών επιχειρήσεων στην “Black Friday” και αξιολογώντας τα κυριότερα χαρακτηριστικά της.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της πανελλαδικής έρευνας, όπου συμμετείχαν 400 επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου που πραγματοποίησαν εκπτώσεις, διαπιστώνεται ότι στη φετινή περίοδο της “Black Friday” έλαβαν μέρος μεγαλύτερο ποσοστό επιχειρήσεων (81%) συγκριτικά με προηγούμενες χρονιές.

Σχεδόν οι 5 στις 10 επιχειρήσεις είχαν αύξηση πωλήσεων συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο 2022/2023, ενώ αναφορικά με την επισκεψιμότητα στα καταστήματα, 9 στις 10 επιχειρήσεις εμφανίζονται από μέτρια έως πολύ ικανοποιημένες.

Επιπλέον, σχεδόν οι μισές επιχειρήσεις επέλεξαν να διευρύνουν την “Black Friday” σε όλη την εβδομάδα, ενώ το 30% των επιχειρήσεων συμμετείχε μόνο το τριήμερο (Παρασκευή 29/11 – Κυριακή 01/12).

Έξι στις δέκα επιχειρήσεις (59%) πραγματοποίησαν εκπτώσεις από 21% έως 40% της αρχικής τιμής και μόλις 1 στις 3 εφάρμοσε εκπτώσεις στο σύνολο των προϊόντων, με τα ψηφιακά μέσα πληρωμών να κυριαρχούν στις συναλλαγές που διεκπεραιώθηκαν.

Previous Article

Τεύχος 263

Next Article

Τεύχος 264

You might be interested in …