20/04/2024
Athens, GR 13 C

Έρευνα: Οι πελάτες ωθούν προς την αναβάθμιση με AI

Η έκτη έκδοση της έκθεσης State of the Connected Customer της Salesforce, αποκαλύπτει πώς η αφοσίωση των πελατών στις επιχειρήσεις έχει αλλάξει με την άνοδο ΑΙ και τη μεταβαλλόμενη οικονομία.

Σύμφωνα με τα βασικά ευρήματα της έρευνας που διεξήχθη σε 11.000 καταναλωτές και 3.300 επιχειρηματίες αγοραστές από 25 χώρες, οι οικονομικές και τεχνολογικές εξελίξεις διαμορφώνουν τις προτεραιότητες, τις συμπεριφορές και τις προσδοκίες των πελατών, με αποτέλεσμα την «πίεση» των brands για αναβάθμιση.

Η εμπειρία του πελάτη παραμένει ο καθοριστικός παράγοντας διαφοροποίησης των brands με το 80% να δηλώνει ότι η εμπειρία που παρέχει μια εταιρεία είναι εξίσου σημαντική με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της.

Σε σχέση με την άνοδο της ΑΙ, οι πελάτες έχουν ποικίλα συναισθήματα, καθώς οι δυνατότητες -και οι κίνδυνοι- γύρω από αυτή εξακολουθούν να διαμορφώνονται στο μυαλό τους.

Η περιέργεια για τη δημιουργική ΑΙ κυριαρχεί στους εκπροσώπους κάθε γενιάς και στις 25 χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα, αλλά τα υπόλοιπα συναισθήματα ποικίλλουν ανάλογα με την ηλικία -με την ανησυχία και την ελπίδα να είναι ανάμεσα στα κορυφαία, ενώ ποσοστό 63% θεωρεί πως η ΑΙ θα οδηγήσει σε απρόβλεπτες συνέπειες για την κοινωνία με το 43% να μην πιστεύει πως οι εταιρείες τη χρησιμοποιούν με ηθικό τρόπο.

Εν κατακλείδι, το μεγαλύτερο ποσοστό των πελατών (89%) υποστηρίζει ότι είναι σημαντικό να γνωρίζει αν επικοινωνεί με ΑΙ ή με άνθρωπο, με μόνο το 37% να πιστεύει πως η ΑΙ είναι τόσο ακριβής όσο ένας άνθρωπος.

Previous Article

Samsung και SoftOne ενισχύουν τις αποδόσεις στις πωλήσεις των B2B πωλήσεων

Next Article

Η Active κατασκεύασε ηλιακό ερευνητικό σκάφος για το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

You might be interested in …