13/01/2025
Athens, GR 9 C

Supervoice: Στο επίκεντρο το Business Communication

Ο κ. Ιωάννης Γαϊτάνος, Telecom Solution Architect & Μηχανικός PBX στη Supervoice, δήλωσε στην Innovation Press σχετικά με τη συμμετοχή της εταιρείας στο e-Government forum τα εξής: «Ήταν μια πολύ ωραία και ενδιαφέρουσα εκδήλωση. Είναι σημαντικό ότι οι υπουργοί αντιλαμβάνονται τις ανάγκες της κοινωνίας και οδηγούν το Δημόσιο προς τις νέες τεχνολογίες. Εμείς ως Supervoice παρουσιάσαμε τις υπηρεσίες μας σχετικά με το Business Communication. Εκτός από τα cloud Services, conference rooms, τηλεφωνικά κέντρα κτλ., η διαφορά της Supervoice έγκειται στο ότι εμείς παρέχουμε και τη συσκευή.  Μπορείτε να έχετε το τηλέφωνο μαζί σας και με τους 3 τρόπους, χρησιμοποιώντας τη συσκευή, το application ή τη softphone υπηρεσία. Κουμπώνοντας δε τη συσκευή στον υπολογιστή, μπορείτε να έχετε το τηλέφωνό σας σε οποιοδήποτε μέρος του πλανήτη. Επίσης, ακολουθώντας το load balancing χρησιμοποιούμε πολλαπλούς παρόχους Ιnternet ταυτόχρονα, θέλοντας να ευνοήσουμε το μοντέλο του Hybrid working».

« Ως εταιρεία αξιοποιούμε τον κόσμο του Internet, και με ένα μικρό μηνιαίο κόστος αναλαμβάνουμε το implementation και το support του κέντρου. Επίσης διαθέτουμε και Virtual Call Centers, τα οποία ωφελούν τις εταιρείες καθώς κερδίζουν σε χρόνο εργασίας και ενέργεια αλλά και τους εργαζομένους που μπορούν να εργάζονται απρόσκοπτα από οπουδήποτε. Στόχος της Supervoice είναι να κάνει ευρέως γνωστό στην Ελλάδα το όνομά της και μέσω νέων συνεργασιών να επεκταθούμε στις τηλεπικοινωνίες, και μελλοντικά να επεκταθούμε και στο κομμάτι των οπτικών ινών».

Previous Article

Η Digital Realty σε αναβρασμό ανάπτυξης

Next Article

Η Office Line με AI Chatbot για τους πολίτες

You might be interested in …