Καμπάνια ευαισθητοποίησης για υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ παρουσίασαν το Υπουργείο Υγείας και η Ένωση Επιχειρήσεων Αλκοολούχων Ποτών (ΕνΕΑΠ) σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Μπενάκη.
Η ενημερωτική καμπάνια με τίτλο “Rethink Drink” απευθύνεται σε νέους ηλικίας 18-35 ετών και αναμένεται να ξεκινήσει στις αρχές καλοκαιριού σε κοινωνικά, ψηφιακά και έντυπα μέσα.
Αποτελείται από τρία διαφορετικά βίντεο, καθένα εκ των οποίων περιέχει το δικό του μήνυμα ευαισθητοποίησης. Το πρώτο σχετίζεται με την ποσότητα κατανάλωσης αλκοόλ, το δεύτερο αναφέρεται στις καταστροφικές συνέπειες αλκοόλ και οδήγησης και το τελευταίο στους ανήλικους και την αποφυγή του αλκοόλ.
«Η αλόγιστη κατανάλωση αλκοόλ αποτελεί ένα σοβαρό κοινωνικό πρόβλημα με αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία, την οικογένεια, την εργασία και την κοινωνική ζωή των ατόμων», τόνισε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, προλογίζοντας την εκδήλωση.
«Αντιλαμβανόμαστε ως χρέος μας να ενημερώνουμε, να εκπαιδεύουμε, να αποθαρρύνουμε και να βοηθάμε στην πρόληψη της αλόγιστης κατανάλωσής αλκοόλ, προωθώντας μέσα από τις δράσεις και τις πρωτοβουλίες μας την υπεύθυνη κατανάλωση των προϊόντων μας», ανέφερε ο Πρόεδρος της ΕνΕΑΠ, Ισίδωρος Ρεβάχ.