13/01/2025
Athens, GR 9 C

H Volton βραβεύεται για την εξυπηρέτηση των πελατών της

Διπλή διάκριση έλαβε η Volton στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2023 και συγκεκριμένα στις κατηγορίες “Customer Service Team of the Year για το 2023” και “Manager of the Year 2023”, οι οποίες «υπογράφουν» την υπευθυνότητα και την καθημερινή αφοσίωση της εταιρείας να αναβαθμίζει συνεχώς την εμπειρία των πελατών της.

Συγκεκριμένα, η Volton διακρίθηκε:

•        Στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2023, στην κατηγορία “Customer Service Team of the Year για το 2023”, στην επίσημη τελετή που διοργάνωσε για 14η συνεχόμενη χρονιά το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών.

•        Στην κατηγορία “Manager of the Year 2023”, με τη διάκριση του κ. Γιώργου Καλογρίδη, Customer Experience Director της Volton, ως Customer Management Manager of the Year για το 2023.

Αντίστοιχα, ο κ. Γιώργος Καλογρίδης, δήλωσε σχετικά με τις βραβεύσεις: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι για τις δύο αυτές βραβεύσεις, καθώς επιβεβαιώνουν τη δέσμευσή μας να αναβαθμίζουμε συνεχώς τις υπηρεσίες μας. Τα εξαιρετικά αποτελέσματα έρχονται μέσα από εξαιρετικές ομάδες, έτσι το μεγάλο μπράβο ανήκει σε όλους τους ανθρώπους μας που δημιουργούν καθημερινά θετικές εμπειρίες εξυπηρέτησης, καλλιεργώντας σχέσεις».

Previous Article

Η Microsoft υπερκαλύπτει τις απαιτήσεις στην προστασία προσωπικών δεδομένων της ΕΕ

Next Article

Τεύχος 72

You might be interested in …