Η Uni Systems, με τη συνεργασία της SmartRep, δημιούργησε μέσω Τεχνητής Νοημοσύνης τον Ιάσονα, τον πρώτο ψηφιακό σύμβουλο πωλήσεων αυτοκινήτων στην Ελλάδα για την BMW Σφακιανάκης, μέλος του Ομίλου Σφακιανάκη.
Ο Ιάσονας είναι ΑΙ Video Concierge και αλληλεπιδρά με τους πελάτες μέσω βίντεο και φωνής, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία πωλήσεων που ξεπερνά την απλή ανταλλαγή γραπτών μηνυμάτων, όπως συνηθίζεται στα απλά chatbots.
Ο ψηφιακός βοηθός θα παρέχει αρχικά πληροφορίες για τα υψηλού κύρους μοντέλα της BMW Σφακιανάκης, με πρόβλεψη την επέκταση και τον εμπλουτισμό δεδομένων για όλα τα μοντέλα στο άμεσο μέλλον. Εκτός των πληροφοριών, προσφέρει επιπλέον τη δυνατότητα συλλογής στοιχείων, προγραμματισμού δοκιμαστικών διαδρομών (test drives) και ραντεβού με σύμβουλο πωλήσεων.
Στις λειτουργίες του περιλαμβάνεται επίσης η παροχή πολύτιμων στοιχείων κύριων δεικτών απόδοσης (KPI’s), που επιτρέπουν στην BMW Σφακιανάκης να διαχειρίζεται αποτελεσματικά τις δυνατότητες του ψηφιακού βοηθού και να τις βελτιώνουν βάσει των αναγκών και των απαιτήσεων των πελατών.
«Είναι πάντοτε χαρά μας να υποστηρίζουμε τις προσπάθειες ψηφιακής αναβάθμισης των πελατών μας προσφέροντάς τους τη δυνατότητα απαράμιλλης εξυπηρέτησης πελατών, ταχύτητα, εξατομίκευση και διαθεσιμότητα 24/7», ανέφερε ο Πάνος Χελιώτης, Enterprise & Telco BU Director της Uni Systems, υπογραμμίζοντας ότι το συγκεκριμένο σύστημα εξυπηρέτησης πελατών θα αποτελέσει ορόσημο για τη συγκεκριμένη αγορά.