Η Data Communication, μέλος του Ομίλου Epsilon net, ανέλαβε την υλοποίηση και υποστήριξη της λύσης Dynamics 365 for Customer Service (CRM) της Generali Hellas στα πλαίσια του ψηφιακού της μετασχηματισμού, στοχεύοντας στη μεγιστοποίηση της ικανοποίησης των ασφαλισμένων της και την παροχή προσωποποιημένων, υψηλού επιπέδου πελατοκεντρικών υπηρεσιών.
Σκοπός της συνεργασίας αυτής είναι η συντήρηση των υφιστάμενων υλοποιήσεων του Dynamics 365 for Customer Service (CRM), παράλληλα με την περαιτέρω επέκτασή τους, υιοθετώντας ένα ευέλικτο πλαίσιο συνεργασίας και Agile μεθοδολογίας που συμβάλει στην ταχύτητα υλοποίησης και στην εισαγωγή προστιθέμενης αξίας. Η λύση αποτελεί σήμερα τον βασικό κορμό για την υποδοχή, επίλυση και δρομολόγηση των αιτημάτων πελατών και συνεργατών της Generali Hellas, προσφέροντας συνδεδεμένη και προσωποποιημένη, πολυκαναλική εμπειρία εξυπηρέτησης, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα την τήρηση των συμφωνηθέντων επιπέδων εξυπηρέτησης SLA’s.
O κ. Αντώνης Απέργης, Chief Information Officer της Generali Hellas, δήλωσε: «Επιλέξαμε τη Data Communication, μέλος του Ομίλου Epsilon Net, λόγω της εκτεταμένης εμπειρίας και της αποδεδειγμένης τεχνογνωσίας της στην υλοποίηση λύσεων CRM. Με τη συνεργασία αυτή, στοχεύουμε να ενισχύσουμε περαιτέρω τις πελατοκεντρικές μας διαδικασίες και να προσφέρουμε εξατομικευμένες υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στους πελάτες μας».
Στρατηγικός στόχος της Generali είναι να προσφέρει στους ανθρώπους ένα ασφαλές μέλλον μέσω της συνεχούς αναβάθμισης των υπηρεσιών της και της επένδυσής της σε σύγχρονες τεχνολογίες και βέλτιστες πρακτικές εξυπηρέτησης.