Η υπηρεσία πληρωμών και αγορών Klarna δημοσίευσε τη δεύτερη ετήσια έκθεση “The Checkout”, η οποία παρουσιάζει τις παγκόσμιες καταναλωτικές τάσεις του 2023.
Με βάση τον αριθμό των προϊόντων που πωλήθηκαν σε σχέση με τα συνολικά το 2023, η έκθεση αναδεικνύει το “Fandom Fashion” ως ένα από τα κορυφαία θέματα της χρονιάς, χάρη στην ποπ κουλτούρα που κυριάρχησε φέτος.
Κάτω από τη θεματική “Life Maximized”, η έκθεση της Klarna αναδεικνύει τις τάσεις “Interior Expressionism” και “Host With the Most”, οι οποίες αντικατοπτρίζουν τον τρόπο με τον οποίο όλο τον χρόνο οι καταναλωτές εκμεταλλεύονται στο έπακρο τους χώρους του σπιτιού και φιλοξενούν τους φίλους και την οικογένειά τους.
Τα δεδομένα της έκθεσης προέρχονται από ηλεκτρονικές αγορές που πραγματοποιήθηκαν με Klarna στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Σουηδία, την Ισπανία, τη Γαλλία, την Ιταλία και την Πολωνία, από τον Ιανουάριο του 2023 έως τον Σεπτέμβριο του 2023.