16/03/2025
Athens, GR 23 C

Το πλέγμα προστασίας της Exagrid

H Exagrid είναι αμερικανική εταιρεία και προϊόν της είναι η αποθήκευση – ειδικότερα η αποθήκευση για εφαρμογές back up. Ακριβώς αυτό είναι και το βασικό της εμπορικό χαρακτηριστικό, οι ποικίλες και προηγμένες δυνατότητες που προσφέρει στα αντίγραφα ασφαλείας. Όπως δηλώνει ο Tal Klein, Territory Sales Manager στην Exagrid στη συνέντευξη που μας παραχώρησε για το Business Innovation, «μετά από μια επίθεση ransomware γνωρίζουμε πώς να μη χάσουμε δεδομένα και το κυριότερο πώς να τα επαναφέρουμε». Η Exagrid αντιπροσωπεύεται στην Ελλάδα από την NSS.

Τι βρίσκεται στον πυρήνα του τρόπου εργασίας σας;

Η εργασία μας βασίζεται στη Μηδενική Εμπιστοσύνη. Αυτό σημαίνει ότι δεν περιμένουμε να «καθαρίσουμε» τα συστήματα από το ransomware, ούτε να ανιχνεύσουμε τα τελευταία, αλλά να κρατήσουμε την όποια πιθανή απειλή μακριά από τα δεδομένα.

Ποιες είναι οι τεχνολογίες που έχετε στη διάθεσή σας;

Υπάρχουν δύο βασικά σενάρια στην περίπτωση επίθεσης.

Το πρώτο είναι όταν οι επιτιθέμενοι διαγράψουν τα back up και στη συνέχεια διαγράψουν το σύνολο των δεδομένων. Διαθέτουμε μια τεχνολογία που ονομάζεται airgap, η οποία απομονώνει τα δεδομένα από κάθε είδους εφαρμογή και λειτουργικό σύστημα Windows, Linux, κλπ. οπότε κανένας με δικαιώματα admin δεν μπορεί να έχει πρόσβαση στα δεδομένα, καθ’ οιονδήποτε τρόπο, σε κανένα server στον οργανισμό.

Δεύτερον, τα δεδομένα είναι απολύτως αποκομμένα από το δικτυακό περιβάλλον, οπότε είναι προστατευμένα.

Τρίτον, έχουμε την Dual 2fa protection και αυτό σημαίνει ότι αν κάποιος επιχειρήσει τη δολιοφθορά μέσα από το interface του συστήματος, τότε ο υπεύθυνος ασφαλείας θα λάβει αντίστοιχα ένα email ειδοποίησης και θα πρέπει και εκείνος να συνδράμει στην όποια διαδικασία, μέσω πιστοποίησης δύο παραγόντων. Οπότε, μπορούμε να πούμε ότι έχουμε «τέσσερα μάτια» προστασίας. Οι τρεις αυτοί τρόποι προστασίας είναι αποκλειστικότητα της Exagrid.

Επίσης, δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στις επιδόσεις. Το σύστημα airgap διατηρεί το πρώτο επίπεδο, την προσωρινή μνήμη του δικτύου, ως ζώνη ετοιμότητας όπου τα δεδομένα παραμένουν αποσυμπιεσμένα κι έτσι η ανάγνωσή τους γίνεται άμεσα, καθώς δεν μεσολαβεί η συμπίεση και η αποσυμπίεσή τους.

Ποια είναι η πολιτική σας σε ό,τι αφορά την υποστήριξη μετά την πώληση;

Στην Exagrid έχουμε μια παγκόσμια προσέγγιση στην υποστήριξη. Υποστηρίζουμε τους πελάτες μας απευθείας και μέσω των μεταπωλητών. Η υποστήριξή μας είναι προληπτική και εξυπηρετούμε κάθε αίτημα που φτάνει σε εμάς μέσω ενός account για συντήρηση, ερωτήσεις, αναβαθμίσεις, απομακρυσμένα. Επίσης, παραδίδουμε μέρη που χρειάζονται αντικατάσταση, σε περίπτωση αστοχίας. Αυτό που δεν κάνουμε είναι να σπεύσουμε επί τόπου για την αντικατάσταση του όποιου μέρους χρειάζεται. Η σχεδίαση είναι τέτοια ώστε η αντικατάσταση να μπορεί να γίνει από τον τελικό χρήστη ή από κάποιον με σχετική εμπειρία, χωρίς να απαιτείται πιστοποίηση. Η ταχύτητα ανταπόκρισής μας εξαρτάται από το πακέτο υποστήριξης που έχει επιλέξει ο πελάτης και ξεκινά από 24/7 με παράδοση την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Previous Article

4.300 αιτήσεις στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ

Next Article

Τεύχος 160

You might be interested in …