15/02/2025
Athens, GR 12 C

Τουριστική προβολή της Ελλάδας μέσω TikTok

Ο κ. Adriano Accardo και η κα Όλγα Κεφαλογιάννη

Η συνεργασία του υπουργείου Τουρισμού και του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) με τη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης TikTok, ήταν το βασικό θέμα της συνάντησης της Υπουργού Όλγας Κεφαλογιάννη με τον Adriano Accardo, Managing, Director of Global Business Solutions του TikTok, για τη Νότια Ευρώπη.

Ειδικότερα, εξετάστηκαν αναλυτικά προωθητικές ενέργειες για την τουριστική προβολή της χώρας, που θα περιλαμβάνουν διαφημιστικές καμπάνιες και δημιουργία πρωτότυπου οπτικοακουστικού υλικού σε συνεργασία με δημοφιλείς δημιουργούς περιεχομένου (content creators), που θα δημοσιεύουν στην πλατφόρμα στιγμιότυπα από την προσωπική τους εμπειρία στην Ελλάδα.

Στόχος είναι η ανάδειξη ξεχωριστών ταξιδιωτικών εμπειριών που μπορεί να προσφέρει η χώρα μας, ιδίως εκτός των μηνών αιχμής, καθώς και η προβολή ειδικών μορφών τουρισμού όπως ο χειμερινός, ο ορεινός τουρισμός και ο γαστρονομικός τουρισμός.

Πρόκειται για μια πρωτοπόρο συνεργασία, η οποία θα απευθύνεται σε νέα κοινά και εξυπηρετεί τον κεντρικό στόχο της στρατηγικής του υπουργείου Τουρισμού, για την αναβάθμιση της προώθησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος με την αξιοποίηση σύγχρονων εργαλείων επικοινωνίας.

Previous Article

Λύσεις UC και Networking με τη Grandstream GCC6000 series από την PartnerNET

Next Article

Τεύχος 213

You might be interested in …