Την ανάπτυξή της στην ιαπωνική αγορά αποφάσισε η Blueground, εταιρεία διαχείρισης διαμερισμάτων, στα πλαίσια επέκτασής της σε μεγάλες πόλεις σε ολόκληρο τον κόσμο.
Η Blueground θα συνεργαστεί με τη Mitsubishi Estate, η οποία θα λανσάρει το Blueground Japan τον Μάρτιο του 2024. Οι δύο εταιρείες έχουν συμφωνήσει με συμβόλαιο 20 ετών αναπτύσσοντας ένα εκτεταμένο δίκτυο, τουλάχιστον 13.000 επιπλωμένων διαμερισμάτων, σε μεγάλες πόλεις της Ιαπωνίας.
Ένα από τα νεότερα προϊόντα της εταιρείας είναι το Live@Blueground, το οποίο έχει σχεδιαστεί για άτομα που αναζητούν μια προσέγγιση «stay longer» για να ξεφύγουν από τις παραδοσιακές μη επιπλωμένες μισθώσεις. Η εταιρεία θα συνεχίσει την είσοδο της σε νέες αγορές μέσω στρατηγικών πρωτοβουλιών και επέκτασης του δικτύου συνεργατών της.