13/07/2025
Athens, GR 28 C

Πρωτοβουλίες ισότιμης τραπεζικής εξυπηρέτησης από τη Eurobank

Ο κ. Ιάκωβος Γιαννακλής, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και επικεφαλής Retail & Digital Banking της Eurobank

Η Eurobank συνεχίζει τις δράσεις για την περαιτέρω ενίσχυση της προσβασιμότητας και την παροχή υψηλού επιπέδου τραπεζικής εξυπηρέτησης στα Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ).

Προτεραιότητα αποτελεί η ένταξη της Ψηφιακής Κάρτας Αναπηρίας στα συστήματα της Τράπεζας. Παράλληλα, από την 1η Ιανουαρίου 2025, η Eurobank εμπλουτίζει τη δέσμη λειτουργικοτήτων, παροχών και προνομίων με τους εξής τρόπους:

  • Ένταξη της Ψηφιακής Κάρτας Αναπηρίας στα συστήματά της, για να παρέχει στους πελάτες ΑμεΑ περισσότερες παροχές και τιμολογιακά προνόμια
  • Άμεση Εξυπηρέτηση στα καταστήματα, αξιοποιώντας το σύστημα προτεραιότητας NEMO Q με οποιαδήποτε χρεωστική ή πιστωτική κάρτα Eurobank
  • Δωρεάν το πακέτο συναλλαγών και προνομίων Eurobank My Advantage Blue για το 2025 και το 2026
  • Προνομιακό επιτόκιο 1,85% στον λογαριασμό «Αποταμιεύω Τώρα» για ποσό μέχρι €5.000 για ένα έτος.

«Στην Eurobank έχουμε ήδη ξεκινήσει μια συστηματική προσπάθεια για να διασφαλίσουμε ότι οι συνάνθρωποί μας με αναπηρία αντιμετωπίζονται ισότιμα», επισήμανε ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Eurobank και επικεφαλής Retail & Digital Banking, κ. Ιάκωβος Γιαννακλής.

Αναλυτικά οι πρωτοβουλίες στο: www.eurobank.gr/prosvasimothta

Previous Article

Eπίτευξη στόχων προγράμματος ΕΣΠΑ της Revival με φορέα επένδυσης την AMCO

Next Article

Η Nova υλοποιεί τον ψηφιακό μετασχηματισμό της ΕΛΣ

You might be interested in …