Ήδη από τον Ιανουάριο 2022 οπότε και η Microsoft πρότεινε την εξαγορά της Activision, ρυθμιστικές αρχές σε ΗΠΑ, ΕΕ και Ηνωμένο Βασίλειο μοιράζονταν την κοινή ανησυχία ότι η αυτή θα μείωνε τον ανταγωνισμό στην αγορά των παιχνιδιών.
Παρά το γεγονός ότι η συμφωνία είχε «κολλήσει», καθώς η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών του Ηνωμένου Βασιλείου εξέφραζε επιφυλάξεις ότι θα εμπόδιζε τον ανταγωνισμό στην αγορά του cloud gaming, έλαβε εν τέλει την τελική έγκριση έναντι αντιτίμου ύψους 69 δισ. δολαρίων.
Στον χώρο του cloud gaming υπήρχε η άποψη ότι η Microsoft θα μπορούσε να πάρει βασικά παιχνίδια της Activision, όπως το Call of Duty, προσφέροντάς τα κατ’ αποκλειστικότητα για το Xbox και άλλες πλατφόρμες της Microsoft.
Το cloud gaming θεωρείται ως το επόμενο βήμα της βιομηχανίας, προσφέροντας συνδρομητικές υπηρεσίες που επιτρέπουν στους ανθρώπους να μεταδίδουν παιχνίδια όπως ακριβώς θα έκαναν με ταινίες ή σειρές στο Netflix. Θα μπορούσε ακόμη και να καταργήσει την ανάγκη για ακριβές κονσόλες, με τους χρήστες να παίζουν τα παιχνίδια σε υπολογιστές, κινητά και τηλεοράσεις.
Στην Ευρώπη, η Microsoft έκανε ξεχωριστές παραχωρήσεις που εγγυώνται ότι οι καταναλωτές μπορούν να χρησιμοποιούν οποιαδήποτε υπηρεσία cloud streaming για να παίζουν τα παιχνίδια της Activision Blizzard που έχουν αδειοδοτήσει. Στην περίπτωση όμως αυτή, η Microsoft δεν μπορεί να ελέγξει αποκλειστικά τα δικαιώματα της Activision στο cloud.