07/12/2024
Athens, GR 12 C

Ποσειδώνια 2024: Οι παγκόσμιες προκλήσεις στο επίκεντρο

Τα «Ποσειδώνια 2024» ετοιμάζονται να φιλοξενήσουν περισσότερους από 2.000 εκθέτες και 40.000 συμμετέχοντες στο Metropolitan Expo Centre της Αθήνας, από τις 3 έως τις 7 Ιουνίου. Στο επίκεντρο της φετινής Έκθεσης τίθενται τα ζητήματα της ασφάλειας και της βιωσιμότητας που αποκτούν μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα, όπως και αυτά των συνεχιζόμενων γεωπολιτικών συγκρούσεων και της ταυτόχρονης εισαγωγής νέων περιβαλλοντικών κανονισμών στη ναυτιλία.

Η διαρκής εξέλιξη του κλάδου αλλά και της Έκθεσης, αντικατοπτρίζεται στους περίπου 45 νεοεισερχόμενους εκθέτες στα φετινά Ποσειδώνια, οι οποίοι αντιπροσωπεύουν τόσο προϊόντα λογισμικού και εξοπλισμού όσο και κρατικούς φορείς από όλο τον κόσμο.

Η απαλλαγή της ναυτιλίας από τις εκπομπές άνθρακα θα αποτελέσει πυλώνα των συζητήσεων, ενώ λογισμικά βελτιστοποίησης πορείας, πρόβλεψης καιρού, κυλινδρικά ιστία, που αξιοποιούν την ισχύ του ανέμου, προηγμένα συστήματα επίστρωσης κύτους και λίπανσης αέρα, που μειώνουν την αντίσταση και επομένως την κατανάλωση καυσίμου, ηλιακά πάνελ σε πλοία, κινητήρες που λειτουργούν με εναλλακτικά καύσιμα ή προσαρμοσμένοι στο slow steaming και πολλές άλλες εξελίξεις, θα ξεχωρίσουν και θα αναδειχθούν στον εκθεσιακό χώρο των Ποσειδωνίων 2024.

Το εκτεταμένο πρόγραμμα συνεδρίων και σεμιναρίων των Ποσειδωνίων 2024 θα καλύψει όλα τα κρίσιμα ζητήματα του κλάδου, περιλαμβάνοντας συναντήσεις και φόρουμ όπως το Tradewinds Shipowners Forum και το συνέδριο της Helmepa, που προσελκύουν τους κορυφαίους πλοιοκτήτες από όλο τον κόσμο.

Στο πρόγραμμα προστίθεται το Greener Shipping Summit, που διοργανώνει η Naftiliaki/Newsfront υπό την αιγίδα της Martecma, εστιάζοντας στην αξιολόγηση των νέων τεχνολογιών και των δυνατοτήτων χρήσης τους από ναυτιλιακές εταιρείες.

Το συνεδριακό πρόγραμμα ξεκινά μία εβδομάδα νωρίτερα από την Έκθεση με το συνέδριο “Marine Insurance Greece”.

Τα Ποσειδώνια 2024 διοργανώνονται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος και της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, με την υποστήριξη του Δήμου Πειραιά και της Επιτροπής Ελληνικής Ναυτιλιακής Συνεργασίας.

Previous Article

Σταθμοί φόρτισης κινητών με χρονομίσθωση από τις Fraport και Charge Me

Next Article

Τεύχος 80

You might be interested in …