Η Coca-Cola συνεχίζει να επενδύει στη δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης, κάνοντας τα Χριστούγεννα πιο μαγικά.
Φέτος, η διαφημιστική εκστρατεία με τίτλο “Holidays Are Coming”, που έχει γίνει συνώνυμο των Χριστουγέννων με την Coca- Cola και θα κυκλοφορήσει το επόμενο διάστημα, έχει δημιουργηθεί εξ ολοκλήρου με Τεχνητή Νοημοσύνη.
«Συνδυάζοντας την ανθρώπινη εφευρετικότητα και δημιουργικότητα με εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης, παρουσιάζουμε την πρώτη πλήρως AI διαφήμιση της Coca-Cola», ανέφερε ο Javier Meza, Πρόεδρος μάρκετινγκ και CMO Ευρώπης της εταιρείας.
Επιπλέον, η επιτυχημένη καμπάνια αποστολής Χριστουγεννιάτικων καρτών των καταναλωτών σε αγαπημένα τους πρόσωπα μέσω Τεχνητής Νοημοσύνης συνεχίζεται για δεύτερη χρονιά, ενώ η εταιρεία θα προσφέρει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να μιλήσουν με έναν AI Santa και να δημιουργήσουν τη δική τους σφαίρα χιονιού στις φορητές συσκευές τους μέσω ενός κωδικού QR.