Tην απόκτηση της πιστοποίησης Cisco Webex Contact Center Specialization, ανακοίνωσε η Cosmos Business Systems, επιβεβαιώνοντας με αυτό τον τρόπο την υψηλή τεχνογνωσία των μηχανικών του Ομίλου στις λύσεις ανάπτυξης τηλεφωνικών κέντρων μέσω της τεχνολογίας Cisco Webex Contact Center.
Η λύση Webex Contact Center είναι σχεδιασμένη για να παρέχει μια ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών, επιτρέποντας στους χρήστες να επικοινωνούν μέσω του καναλιού της επιλογής τους, όπως συνομιλία, μηνύματα, κοινωνικά δίκτυα, email ή τηλεφωνικές κλήσεις. Χρησιμοποιώντας τη δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης, οι ψηφιακοί βοηθοί φωνής και συνομιλίας προσφέρουν 24/7 αυτοεξυπηρέτηση, ενώ παρέχεται η δυνατότητα άμεσης μετάβασης σε ζωντανό αντιπρόσωπο για πιο περίπλοκες ανάγκες.
Επιπλέον, το Webex Contact Center προσφέρει μια σειρά από αναφορές και αναλυτικά εργαλεία που βοηθούν τις επιχειρήσεις να παρακολουθούν την απόδοση του κέντρου εξυπηρέτησης, να κατανοούν την εμπειρία των πελατών και να βελτιστοποιούν τις λειτουργίες τους.
Υπενθυμίζεται ότι η Cosmos Business Systems, είναι πιστοποιημένη με τα ακόλουθα Cisco Specializations:
- Hybrid Work Solution Specialization
- Advanced Collaboration Architecture Specialization
- Advanced Enterprise Networks Architecture Specialization
- Advanced SP Architecture Specialization
- Advanced Security Architecture Specialization
- Customer Experience Specialization
- Cisco Webex Contact Center Specialization
- Collaboration SaaS Specialization.
Η συνεχής επένδυση της Cosmos σε εξειδικευμένες πιστοποιήσεις, υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρείας για την παροχή προηγμένων τεχνολογικών λύσεων και υπηρεσιών υψηλής ποιότητας στους πελάτες της.