Aπό αριστερά: Άλκηστις Τζιόλα, Digital Marketing & Performance Manager Sky Express, Ελένη Μητράκη, Προϊσταμένη Δ/νσης Τουριστικής Προβολής ΕΟΤ, Τσιστράκη Ελένη, Marketing & Communications Manager Sky Express, Άντζελα Γκερέκου Πρόεδρος ΕΟΤ, Mάρκος Μαρκάκης Digital Marketing & Sales Manager Sky Express, Γεράσιμος Σκαλτσάς Chief Commercial Officer Sky Express, Δημήτρης Φραγκάκης Γ.Γ. ΕΟΤ, Σοφία Λαζαρίδου, Προϊσταμένη Γεν. Δ/νσης Διοίκησης, Οργάνωσης και Προβολής ΕΟΤ
Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού και η Sky Express ένωσαν και φέτος τις δυνάμεις τους για να «απογειώσουν» την εικόνα της χώρας στο εξωτερικό, αναδεικνύοντας την Ελλάδα ως τον απόλυτο τουριστικό προορισμό. Με ένα στρατηγικά σχεδιασμένο κοινό διαφημιστικό πρόγραμμα, ΕΟΤ και Sky Express πρόβαλαν τη χώρα συνεχόμενα για 12 μήνες, επιτυγχάνοντας τον στόχο για διαρκή διαφημιστική παρουσία της χώρας μας στο εξωτερικό.
Το διαφημιστικό πλάνο αποτελούμενο από έξι καμπάνιες, απλώθηκε σε online και offline μέσα, δημιουργώντας ένα σύγχρονο media mix, το οποίο αξιοποίησε όλα τα νέα εργαλεία αλλά και τα τελευταία trends της διαφήμισης.
Σκοπός της συνεργασίας ήταν η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και η άμβλυνση της εποχικότητας, μέσω της ανάδειξης μοναδικών και πολυθεματικών εμπειριών σε όλη την Ελλάδα, σε όλη τη διάρκεια του έτους.
Περισσότεροι από 20 εκατομμύρια τουρίστες-καταναλωτές παρακολούθησαν τις διαφημιστικές εκστρατείες της Sky express σε όλη την Ευρώπη.