Το εργαλείο εξατομικευμένων διαφημίσεων του Linkedin απενεργοποιήθηκε στην Ευρωπαϊκή Ένωση, προκειμένου η πλατφόρμα να συμμορφωθεί με τους νέους κανόνες δεδομένων της περιοχής, τον νόμο για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες (DSA).
Το συγκεκριμένο εργαλείο αξιοποιούσε ευαίσθητες προσωπικές πληροφορίες (πολιτικές απόψεις, καταγωγή κ.α.) των χρηστών κατά τη συμμετοχή τους σε ομάδες του Linkedin, με σκοπό τη στοχευμένη διαφήμιση.
Η απόφαση αυτή ήρθε κατόπιν καταγγελιών από οργανώσεις της Κοινωνίας των Πολιτών προς την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.