Παναγιώτης Τσαντίλας, Founder & CEO, Palowise
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η εκδήλωση της Palowise, με τίτλο: «Μετατρέποντας τον θόρυβο σε ευκαιρία στην εποχή του ΑΙ», η οποία έλαβε χώρα την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου στον χώρο EGG Hub της Eurobank, στο Μοσχάτο. Στην εκδήλωση ανακοινώθηκε και επίσημα η συνεργασία της εταιρείας με τον διεθνούς φήμης στρατηγικό σύμβουλο σε θέματα επικοινωνίας και marketing, Ajay Kharι.

Ο Ajay Khari, κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης, μοιράστηκε τη βαθιά γνώση και την πολυετή του εμπειρία γύρω από τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που δημιουργεί η Τεχνητή Νοημοσύνη στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία, υπογραμμίζοντας τη σημασία της ισορροπίας μεταξύ ανθρώπινου και τεχνολογικού κεφαλαίου και προσεγγίζοντας το θέμα ως βασική στρατηγική επένδυση για τις εταιρείες.
Επιπλέον, η εκδήλωση περιελάβανε παρουσιάσεις από τρεις πελάτες της Palowise από διαφορετικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, οι οποίοι ανέδειξαν την αξία της συνεργασίας τους με την εταιρεία:
- Ο Στέφανος Φαλκονάκης, Marketing Leader, Interamerican Group, μίλησε για την αξιοποίηση της ανάλυσης των δεδομένων web & social media στη δημιουργία νέων προϊόντων και υπηρεσιών, στη βελτίωση της εξυπηρέτησης του πελάτη και στη δημιουργία επιτυχημένων στρατηγικών επικοινωνίας
- Η Σοφία Ρεγκούκου, Head of Social and Advocacy της L’Oréal, εξήγησε πώς η Palowise υποστηρίζει την αξιολόγηση των Influencers και την επιλογή των μελλοντικών συνεργασιών της εταιρείας
- Η Ελένη Στεφανίδου, Corporate Affairs & ESG Manager της Nestlé και ο Πάνος Μήλιας – Digital Acceleration Manager της Nestlé, παρουσίασαν πώς η υπηρεσία alerting της Palowise βοηθά στην άμεση αντιμετώπιση ψηφιακών κρίσεων.
Ο Παναγιώτης Τσαντίλας, Ιδρυτής και CEO της Palowise, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την επιτυχία της πρώτης εκδήλωσης της χρονιάς και αναφέρθηκε στη στρατηγική σημασία της συνεργασίας με τον Ajay Khari