18/04/2025
Athens, GR 23 C

Η Palowise εισάγει την ΤΝ στη στρατηγική μάρκετινγκ & επικοινωνίας

Παναγιώτης Τσαντίλας, Founder & CEO, Palowise

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η εκδήλωση της Palowise, με τίτλο: «Μετατρέποντας τον θόρυβο σε ευκαιρία στην εποχή του ΑΙ», η οποία έλαβε χώρα την Πέμπτη 30 Ιανουαρίου στον χώρο EGG Hub της Eurobank, στο Μοσχάτο. Στην εκδήλωση ανακοινώθηκε και επίσημα η συνεργασία της εταιρείας με τον διεθνούς φήμης στρατηγικό σύμβουλο σε θέματα επικοινωνίας και marketing, Ajay Kharι.

Ο Ajay Khari, κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης, μοιράστηκε τη βαθιά γνώση και την πολυετή του εμπειρία γύρω από τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που δημιουργεί η Τεχνητή Νοημοσύνη στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία, υπογραμμίζοντας τη σημασία της ισορροπίας μεταξύ ανθρώπινου και τεχνολογικού κεφαλαίου και προσεγγίζοντας το θέμα ως βασική στρατηγική επένδυση για τις εταιρείες.

Επιπλέον, η εκδήλωση περιελάβανε παρουσιάσεις από τρεις πελάτες της Palowise από διαφορετικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας, οι οποίοι ανέδειξαν την αξία της συνεργασίας τους με την εταιρεία:

  • Ο Στέφανος Φαλκονάκης, Marketing Leader, Interamerican Group, μίλησε για την αξιοποίηση της ανάλυσης των δεδομένων web & social media στη δημιουργία νέων προϊόντων και υπηρεσιών, στη βελτίωση της εξυπηρέτησης του πελάτη και στη δημιουργία επιτυχημένων στρατηγικών επικοινωνίας
  • Η Σοφία Ρεγκούκου, Head of Social and Advocacy της L’Oréal, εξήγησε πώς η Palowise υποστηρίζει την αξιολόγηση των Influencers και την επιλογή των μελλοντικών συνεργασιών της εταιρείας
  • Η Ελένη Στεφανίδου, Corporate Affairs & ESG Manager της Nestlé και ο Πάνος Μήλιας – Digital Acceleration Manager της Nestlé, παρουσίασαν πώς η υπηρεσία alerting της Palowise βοηθά στην άμεση αντιμετώπιση ψηφιακών κρίσεων.

Ο Παναγιώτης Τσαντίλας, Ιδρυτής και CEO της Palowise, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την επιτυχία της πρώτης εκδήλωσης της χρονιάς και αναφέρθηκε στη στρατηγική σημασία της συνεργασίας με τον Ajay Khari

Previous Article

Εξειδικευμένα πακέτα προληπτικών εξετάσεων από τη Βιοϊατρική

Next Article

Τεύχος 295

You might be interested in …